Dabar populiaru
2016.11.14
Ar nuotraukos feisbuko puslapyje „Lithuania – Real is beautiful“ padeda gerinti Lietuvos įvaizdį?
Taip
27% | balsų: 609
27% | balsų: 609
Ne
53% | balsų: 1180
53% | balsų: 1180
Man nerūpi
19% | balsų: 427
19% | balsų: 427
Rezultatai   |   viso balsavo : 2216

Susiję straipsniai

2016.11.14 12:37 7

Turizmo departamentas kreipėsi į teisėsaugą dėl neteisėto turizmo prekės ženklo panaudojimo „Facebook“

Spalio pabaigoje Lietuvos valstybinis turizmo departamentas (VTD) pristatė naują šalies turizmo prekės ženklo koncepciją, kurios pagrindinė žinia – „Lithuania. Real is beautiful“. Atrasti tikrąją Lietuvos gamtą, kultūrą ir kitus tikrus bei autentiškus mūsų šaliai dalykus kviečianti koncepcija netruko sulaukti populiarumo socialiniuose tinkluose. Skaitykite daugiau...

Naujausios apklausos

Jūsų prognozė:

2018.01.01
Balsavo: 339
Parašykite atsiliepimą apie 15min