Dabar populiaru
2020.01.08
Nacionalinio atsakingo verslo apdovanojimai – Išrinkite 2019 metų „Bendruomeniškiausią įmonę“ (vidutinių įmonių kategorija)
UAB „Coca-Cola HBC Lietuva“
1 UAB „Coca-Cola HBC Lietuva“

Už jaunimo ir moterų verslumo skatinimą

Savo socialinės atsakomybės prioritetus bendrovė įvardina konkrečiuose tvarumo įsipareigojimuose „Misija 2025“. Remiantis jais, įgyvendinamos įvairios socialinius iššūkius sprendžiančios programos, dalyvaujama bendruomenių bei nevyriausybinių organizacijų veikloje.

Projektai bendruomenėms:

Tarptautinė jaunimo nedarbo prevencijos programa „Youth Empowered“

Drauge su „Junior Achievement Lietuva“ įgyvendinamos programos metu Lietuvos jaunimas įgauna kompetencijų, reikalingų integruojantis į darbo rinką – išmoksta pažinti savo asmenybės stiprybes, kurti kontaktų tinklą, finansinio raštingumo, verslumo pagrindų. Kartu su kitų įmonių atstovais „Coca-Cola HBC Lietuva“  darbuotojai mentoriauja moksleiviams, perduoda savo praktines žinias, ką reikėtų studijuoti ir ugdytis, norint tapti paklausiam darbo rinkoje. Programa skatina toliau domėtis verslumo galimybėmis bei įkvepia jaunimą savarankiškai ir užtikrintai kurtis ateitį patiems. 2017–2019 m. programoje jau dalyvavo daugiau nei 1500 jaunuolių.

Moterų verslumo skatinimo programa „Empowering Young Women for the Future of Jobs“

Šią „The Coca-Cola Foundation“ finansuojamą programą įgyvendina „Junior Achievement Lietuva“ ir „Women Go Tech“. Jos metu Lietuvos moksleiviai skatinami mokytis su informacinėmis technologijomis susijusių profesijų, kurios ypač aktualios vykstant ketvirtajai pramonės revoliucijai, taip pat ugdomas jų verslumas. Svarbus programos tikslas – moterų įgalinimas: programa padeda išsivaduoti nuo vyresnėse kartose gajų stereotipų apie „vyriškas“ ir „moteriškas“ profesijas, mokantis iš verslių moterų istorijų patikėti savo jėgomis bei savarankiškai kurti ateitį. Praėjusiais metais jos renginiuose dalyvavo 2891 mokinys (1604 merginos ir 1287 vaikinai), 28 mentorės aplankė 61 mokyklą.

Balsų: 95 / 10%
Balsų: 95 / 10%
UAB „Darnu group“
2 UAB „Darnu group“

Už senų erdvių prikėlimą naujam gyvenimui ir bendruomenių kultūrinio gyvenimo ir aplinkos puoselėjimą

„Darnu Group“ kuria dideles gyventojų bei verslo bendruomenes Vilniuje suburiančius nekilnojamojo turto projektus, kurie vystomi integracijos – ne intervencijos – į dabartinį miesto audinį principais. Įmonė renkasi sudėtingus ir socialiai svarbius Vilniaus miestui projektus, kai senos, nebe funkcionalios erdvės konvertuojamos į šiuolaikiškas urbanistines teritorijas.

Vystomuose projektuose bendrovė daug investuoja į bendruomenių būrimą ir jų veiklos paskatinimą, geresnių sąlygų kokybiškai bendruomenių veiklai, jų renginiams užtikrinimą. 

Vystydama „LightHouse“ projektą „Darnu Group“ užmezgė ilgalaikį ryšį su Fabijoniškių bendruomene, per šį bendradarbiavimą išsigrynino bendruomenės norą organizuoti daugiau švenčių ir bendrų renginių, o vėliau prisidėjo prie jų inicijavimo, finansavimo ir organizavimo.

Vykstant statyboms „Užupio krantinių“ projekte „Darnu Group“ didelį dėmesį skyrė artimiausiai kaimynystei, taip pat inicijavo Užupio rajono valymą nuo graffiti piešinių.

Nebenaudojamos kino studijos 5 ha ploto teritorijos konversija į „Antakalnio terasų“ gyvenvietę, išsaugant gyventojų bendruomenei natūralią gamtos apsuptį ir sukuriant geresnes rekreacijos sąlygas, statybų metu senų pastatų medžiagos buvo pritaikytos antriniam panaudojimui – kelių tiesimui. Buvusioje apleistoje teritorijoje, išvalius ją nuo senų pastatų, vien į aplinką buvo investuota 4 mln. eurų. Joje šiandien teka specialiai suformuotas 45 metrų upelis, netoli gyvenvietės įkurtas pasivaikščiojimams skirtas žymių šalies menininkų kurtų skulptūrų-suoliukų parkas, jaunimui ir sporto entuziastams įrengta krepšinio aikštelė, visų kiemų erdvės yra pritaikytos gyventojų poilsiui, įrengtos modernios vaikų žaidimų aikštelės, žaliosios zonos, bendruomenės aikštės, pasodinta daugiau nei 130 skirtingų rūšių augalų ir medžių.

Šiuo metu atgaivinamas Paupio rajonas, kad vilniečiai ir miesto svečiai vėl turėtų galimybę džiaugtis kadaise pramonine paversta istorine Vilniaus senamiesčio dalimi. Ši 5 ha teritorijos konversija yra Vilniaus miesto „Architektūros parko“ plano dalis. Miestiečių ir miesto svečių poreikiams bus įrengta visuomeninė aikštė, turgus, kavinės, restoranai, sporto klubas, kino teatras, formuojama infrastruktūra žaliajam transportui. Turtingas savo praeitimi rajonas atgimsta su muzika – prodiuseris Leonas Somovas drauge su kompozitoriumi Tomu Petrikiu pristatė unikaliai senamiesčio daliai sukurtą kūrinį – „Paupio ritmai“. „Paupio ritmų“ garsai nugulė į vinilines plokšteles, kurių ribotą tiražą bendrovė „Darnu Group“ dovanoja miestiečiams, būsimiems Paupio gyventojams, čia besikuriantiems verslams, taip pat  „Paupio ritmus“ galima išgirsti: https://youtu.be/VVWYorGCDTU.

„Darnu Group“ nuolat bendradarbiauja tiek su gyventojų bendruomenėmis, tiek su miesto savivaldybe. Vienas iš pastarojo bendravimo rezultatų – 2019 m. pavasarį bendrovė padovanojo Vilniui daugiau nei 900 medelių, tai yra tiek, kiek pastatyta butų visame „Antakalnio terasų“ projekte. Šiuos medelius įmonės darbuotojai kartu su sostinės gyventojais pasodino Antakalnyje bei Vingio parke, o greta sodinimo vietų „Darnu group“ įrengė ir basakojų takus – keleto skirtingų dangų paviršius, kuriais einant basomis atpalaiduojamas kūnas. Šiuos takus bet kada gali išbandyti visi miesto gyventojai: https://darnugroup.lt/lt/naujiena/vilnieciai-pavasari-pasveikino-ypatinga/

2019 metais „Darnu Group“ ėmėsi iniciatyvos ir įkūrė „Darnaus miesto laboratoriją“ – socialinį institutą, kuris suvienytų miesto gyventojus, verslo bendruomenes bei ekspertus, ieškant atsakymų, kas paverčia miesto gyventojus laimingesniais – kokia turi būti urbanistika, architektūra, infrastruktūra ir sprendimai, kad jie prisidėtų prie pozityvesnės gyventojų ar miesto svečių savijautos ir gyvenimo, – bei paieškų rezultatus leistų paversti realiais darbais: https://darnugroup.lt/lt/naujiena/veikla-pradeda-darnaus-miesto-laboratorija-ieskos-sprendimu-gerinanciu-vilnieciu-gyvenima/ ir https://darnugroup.lt/lt/darnaus-miesto-laboratorija/

Ši iniciatyva yra tęstinė, šiemet planuojamas antrasis jos etapas – Laimingiausio sostinės rajono rinkimai, kurių metu sutelkta ekspertų komisija aiškinsis Vilniaus gyventojų pasitenkinimo ir nepasitenkinimo savo gyvenamąja vieta rodiklius, nagrinės priežastis bei drauge ieškos galimų sprendimo būdų, įgalins bendruomenes veikti kartu ir dalintis patirtimi.

Balsų: 60 / 6%
Balsų: 60 / 6%
AB „Limarko laivininkystės kompanija“
3 AB „Limarko laivininkystės kompanija“

Už paramą švietimo, kultūros ir sporto organizacijoms ir svarų indėlį didinant užimtumą

Bendrovė yra ilgametė Klaipėdos „Medeinės“ mokyklos, skirtos vaikams su specialiaisiais poreikiais, rėmėja. 2019 m. Bendrovės lėšomis buvo įgyvendintas išties didelis, ilgai brandintas projektas, kurio metu buvo įrengta lauko muzikos instrumentų klasė-aikštelė vaikams.

Bendrovė yra ilgametė Klaipėdos koncertų salės mecenatė – nuo 2007 m. iki dabar. Paramos tikslas – į Klaipėdą ir Vakarų Lietuvą pritraukti garsių ir įvairesnių aukštos kokybės atlikėjų, kurie džiugina Klaipėdos ir Vakarų Lietuvos klasikinės muzikos gerbėjus. Bendrovė yra visų piniginių prizų, skirtų jau tradicija tapusio Tarptautinio Klaipėdos Violončelės festivalio ir konkurso dalyviams ir nugalėtojams steigėja.

Nuo 2007 metų Bendrovė yra kasmet rengiamų LIMARKO taurės buriavimo varžybų puoselėtoja ir vienintelė rėmėja. Šias varžybas dėl dalyvių masiškumo galima drąsiai vadinti neoficialiu Lietuvos vaikų buriavimo čempionatu. Varžybų tikslas – skatinti vaikų domėjimąsi buriavimu, įtraukti vaikus į sportinę veiklą.

Nuo 2014 metų iki dabar Bendrovė yra ir pagrindinė Klaipėdos krepšinio komandos „Neptūnas“ rėmėja. Paramos tikslas – padėti komandai gerinti savo sportinius pasiekimus, sukurti klaipėdiečiams ir Vakarų Lietuvos gyventojams geras sportines emocijas ir skatinti sveiką gyvenimo būdą.

Bendrovė remia Lietuvos marinistikos žurnalistų klubą „Marinus“. Klubas vienija jūrinėmis temomis rašančius žurnalistus ir vykdo jūrinės minties sklaidą. Tai padeda didesniam žmonių ratui susipažinti ir susidaryti geresnį įspūdį apie jūrinę kultūrą, aplinką ir jūrinį verslą. Bendrovė yra ilgametė dienraščio „Vakarų ekspresas“ kasmet rengiamo Metų klaipėdiečio konkurso rėmėja. Šis konkursas rengiamas jau 25-erius metus.

Bendrovė inicijavo ir finansavo paminklo 1918 m. Nepriklausomybės akto signataro prelato Kazimiero Stepono Šaulio atminimui pastatymą Švėkšnoje, Šilutės rajone – tai buvo dovana Švėkšnos miesteliui Nepriklausomybės šimtmečio proga.

2019 m. Užimtumo tarnyba prie LR socialinės apsaugos ir darbo ministerijos apdovanojo bendrovę už daugiausiai įdarbintų darbo ieškančių asmenų ir mokamą konkurencingiausią darbo užmokestį.

Balsų: 229 / 23%
Balsų: 229 / 23%
UAB „SDG“
4 UAB „SDG“

Už įvairių Lietuvos vietovių vaikų ugdymą ir kūrybiškumo skatinimą

Vienas iš SDG įmonių grupės strateginių tikslų – ilgamečių projektų, skirtų vietos bendruomenėms, tolimesnis vystymas, bendradarbiavimas su vaikų globos namais, vaikų dienos centrais ir kitomis socialinėmis įstaigomis. 2019 metais vykdant projektą „Apsaugokime mūsų ateitį“ 12-us metus, visi Lietuvos kaimų mokyklų pirmokai buvo aprūpinti šviesą atspindinčiomis liemenėmis ir atšvaitais. Išdalinta daugiau kaip 3000 liemenių ir atšvaitų.

2019 metais toliau tęsiamas ilgametis projektas „Kalėdinės vaikų svajonės“, kurio metu vaikai iš vaikų globos namų, socialinių dienos centrų ar vaikų šeimų kuria originalius kalėdinius atvirukus. Ši 10 metus vykstanti akcija skatina vaikų kūrybiškumą, ugdo atsakingumą ir verslumą, nes už kiekvieną nupieštą atviruką vaikai gauna atlygį. Taip pat šios akcijos metu pildomos projekte dalyvaujančių vaikų svajonės. Atvirukų autoriai kitoje pusėje užsirašo savo vardą, amžių ir socialinę įstaigą. Sukurtame svajonių registre, kiekvienas norintis gali išpildyti jį pasiekusio atviruko autoriaus svajonę

Taip pat 2019 metais SDG dalyvavo respublikiniame konkurse „Būk saugus“, skirtame 5–12 klasių moksleiviams. Vaikams buvo paruoštos užduotys apie darbo saugą: vieni turėjo parinkti privalomas asmenines apsaugos priemones suvirintojo profesijai, o kiti – tinkamai užsidėti apraišus ir šalmą. Mokytojai taip pat nebuvo palikti be užduočių. Komandos, tiksliausiai ir greičiausiai atlikusios užduotis, apdovanotos SDG įsteigtais prizais.

SDG turi tradiciją birželio 1-ąją, Tarptautinę vaikų gynimo dieną, rengti šventę darbuotojų vaikams bei anūkams. Renginio metu vaikai susipažįsta su tėvelių bei senelių darbo vieta, jų kolegomis ir smagiai leidžia laiką šokinėdami ant batutų, žaisdami stalo žaidimus. Renginio metu vaikams organizuojami trumpi užsiėmimai, kaip elgtis gaisro atveju, kaip naudotis gesintuvu, o kiekvienas norintis gali pasimokyti, kaip gesinti gaisrą. 

Balsų: 561 / 57%
Balsų: 561 / 57%
UAB „Svaita“
5 UAB „Svaita“

Už nuoširdų bendruomenių poreikių tenkinimą

Įmonė bendradarbiauja su besikreipiančiomis nevyriausybinėmis organizacijomis ar miestelių, kuriuose įsikūrusios įmonės parduotuvės, bendruomenėmis bei skatina domėtis nevyriausybines organizacijas apie galimybes pateikti paraiškas paramai gauti. Įmonė visada domisi mažų miestelių bendruomenių vykdomais renginiais ar labdaringomis akcijomis bei remia jas pinigais arba prizais.

Visais klausimais, susijusiais su renginių rėmimu, bendraujama su bendruomenėmis ar jų seniūnais. Į grupių pasiūlymus visada atsižvelgiama, jų pasiūlymai derinami su įmonės galimybėmis. Pavyzdžiui, Zarasų raj., Dusetų miestelio, mokyklai reikalingos knygos, todėl įmonė visada skiria tam lėšų. Jei vyksta varžybos, perkant apdovanojimus, visuomet atsižvelgiama į dalyvių amžių.

Balsų: 43 / 4%
Balsų: 43 / 4%
Viso balsavo: 988

Naujausios apklausos

Kuri rinktinė geresnė?

2020.04.23
Balsavo: 809

Kuri rinktinė geresnė?

2020.04.23
Balsavo: 817

Kuri rinktinė geresnė?

2020.04.14
Balsavo: 1993

Kuri rinktinė geresnė?

2020.04.14
Balsavo: 1920

Kuri rinktinė geresnė?

2020.04.14
Balsavo: 1949

Kuri rinktinė geresnė?

2020.04.16
Balsavo: 1991

Kuris „Žalgiris“ laimėtų?

2020.04.02
Balsavo: 995
Parašykite atsiliepimą apie 15min