Dabar populiaru
Publikuota: 2017 vasario 4d. 10:15

Veido mankštos trenerė: tik kelios minutės kasdien ir pamatysite, kaip dingsta raukšlės

Viktorija Baltramiejūnienė daro veido mankštą
Mankštų filmuko stop kadras / Viktorija Baltramiejūnienė daro veido mankštą

Ar žinojote, kad veidas ir kaklas turi net 57 raumenis? O tai, kad juos būtina mankštinti? Kūno sportas, pasak vienintelės sertifikuotos Lietuvoje veido mankštų trenerės-instruktorės Viktorijos Baltramiejūnienės, turi apimti visą kūną, visus raumenis, tad veidas ir kaklas – ne išimtis. Sugaišite tik kelias minutes per dieną, o rezultatas – gražesnė ir jaunesnė oda, išnykusios raukšlės!

V.Baltramiejūnienės teigimu, veido mankštos (angl. facebuilding) užsienyje žinomos jau seniai. Jų pradininkas – vokiečių plastikos chirurgas Reinholdas Benzas, 1930 m. sukūręs veido mankštų sistemą. Reguliariai ir taisyklingai atliekamos mankštos duoda neįtikimų rezultatų – gražėja, skaistėja, jaunėja oda, dingsta raukšlės. Svarbiausia, kai kurias jų galima daryti ne tik sėdint ar stovint namuose, bet ir įstrigus spūstyse automobilyje ar net darbo vietoje.

Taigi kas tos veido ir kaklo mankštos, kada ir kaip pradėti jas daryti, kalbamės su šių mankštų trenere-instruktore V.Baltramiejūniene.

– Viktorija, prieš pradedant gilintis į veido mankštų pasaulį knieti paklausti – kas jus čia atvedė? Sėkmingai kopėte teisininkės karjeros laiptais, o dabar pasukote visiškai į kitą pusę.

– Matyt, asmeninis poreikis, kuris buvo akivaizdus – visi streso ir senėjimo procesai mane palietė su kaupu, pritraukė žinias apie veido ir kaklo pratimus. Kitos mano profesijos atstovės į savo grožį investuoja pinigus, aš to niekada nedariau, nes labiau domino kelionės. Moksliukė, vyriško mąstymo ir charakterio mergina.

15min/Sandros Buzaitės nuotr./Viktorija Baltramiejūnienė
15min/Sandros Buzaitės nuotr./Viktorija Baltramiejūnienė

Vienas didelis pliusas, padėjęs nukreipti aplinkinių žvilgsnius nuo veido, buvo labai ilgi plaukai. Kai juos pasitrumpinau, supratau, kad reikia ką nors daryti, nes nebegaliu žiūrėti į save veidrodyje. Taigi aktyviai nėriau į veido ir kaklo gražinimo tematiką. Baigiau mokymus Ukrainoje, tapau sertifikuota veido ir kaklo mankštų trenere ir kol kas iš to neišneriu – studijuoju Lietuvoje – gilinuosi į kosmetikės specialybę, kad suprasčiau daugiau nei tik apie raumenis ir mankštas.

Visiškai teisės neatsisakiau – vis dar konsultuoju senus klientus, bet viso mano gyvenimo laiko ji nebeužims. Lengvumo suteikia veikla, kuri yra aistra. Šiuo metu lengvumas ir asmeninis mankštos pritaikymas duoda rezultatų – visų pirma man pačiai, skatina išmokti ir dar daugiau atiduoti kitiems. Tad dalijuosi informacija, rengiu susitikimus, konsultuoju, filmuoju ir darau viską, kad kuo daugiau moterų ir vyrų galėtų pradėti mankštinti savo veidą ir patikti sau veidrodyje.

– Papasakokite, kas yra veido mankšta?

– Tai natūrali veido ir kaklo mankštų sistema, kuri padeda jauninti veidą ir kaklą. Šioje sistemoje taikomi efektyviausi veido ir kaklo mankštų pratimai, savimasažo technikos ir biologiškai aktyvių taškų stimuliacija. Viskas, ko reikia „po vienu stogu“, kad jums neprireiktų drastiškų veido jauninimo būdų.

– Kokių tipų yra veido mankštos?

– Veido mankštas galima suskirstyti į pradedančiųjų ir pažengusių. Detalesnis skirstymas gali būti pagal norimas koreguoti, jauninti veido ir kaklo zonas: kakta, skruostai, kaklas ir pan. Šiuo metu kuriu naują veido mankštų techniką – mankšta ir savimasažas kartu, nes tai dar labiau priartina rezultatus.

– Kam reikalinga veido mankšta, kokia jos nauda?

Veido mankštos subalansuoja veido ir kaklo raumenis: pertemptus – ramina, silpnus – stiprina.

– Mankšta reikalinga besirūpinančiam savo išvaizda ir norinčiam tai daryti greitai, pigiai ir natūraliai. Ekologiškas požiūris užima ne paskutinę vietą ir yra veido mankštų populiarumo visame pasaulyje pagrindas.

Pagrindinė nauda yra sveikata, kad ir kaip banaliai skambėtų. Bėgant metams veido ir kaklo raumenų karkasas susitraukia, užspaustas kaklas nemaitina veido ir nepašalina toksinų. Raumenys persitempia arba praranda tonusą – veidas „plaukia“ žemyn, paakiai didėja, lūpos susiaurėja – nutinka viskas, dėl ko nebepatinkate sau veidrodyje. Veido mankštos subalansuoja veido ir kaklo raumenis (pertemptus – ramina, silpnus – stiprina), „šalutinis“ mankštų poveikis – jaunesnis, draugiškesnis, pasitempęs veidas ir kaklas.

– Ar veido mankšta moterims ir vyrams yra ta pati?

– Tikrai taip. Tačiau vyrai ne taip kreipia dėmesį į raukšles ir „nuslinkusį“ veidą. Kol kas į mane kreipėsi tik vienas vyras. Naudojantis proga kviečiu visus vyrus bandyti, daryti ir taip pat jaunėti.

– Ką atsakytumėte pradedančiajam, kuris niekada to nebandė: nuo ko pradėti? Kurią mankštą ir kada atlikti? Kiek laiko kuriai mankštai skirti?

– Raginčiau maksimaliai nustumti vidinį skeptiką ir pabandyti sau logiškai paaiškinti, kad kūno sportas turi apimti visą kūną, viso kūno raumenis, tad veidas ir kaklas, turintys net 57 raumenis, ne išimtis. Jie turi būti mankštinami! Geriausia atlikti pratimus, skirtus pagrindinei, centrinei veido zonai: kakta, akys, skruostai, kaklas. Pradžia turi būti trumpa ir paprasta, nes raumenis reikia išjudinti, juos pajausti, tad apšilimas ir 5 kartus atliekami pratimai bus idealu.

– Kaip dažnai reikia daryti veido mankštą, kad būtų pasiektas efektas?

– Pradžia turi būti kasdienė. Kai pasieksite geresnį pasiruošimo lygį, galėsite daryti penkis šešis kartus per savaitę. Bet negalvokite, kad veido sportas yra sudėtingas ir varginantis. Jums nereikia sporto drabužių, sporto salės abonemento. Tereikia keleto minučių, gero nusiteikimo, taisyklingos laikysenos ir švarių rankų.

– Nuo kokio amžiaus ir kurios srities reikėtų pradėti daryti veido mankštą?

– Bendra rekomendacija – bent profilaktiškai pradėti mankštinti veidą ir kaklą nuo 25 metų. Tačiau būna atvejų, kai jaunesnės merginos jau turi gilių mimikos raukšlių (jos formuojasi anksčiausiai), tad joms irgi būtinos veido mankštos ir ypač savimasažo elementai.

– Kaip specialistė pasakykite, po kurio laiko pradeda atsirasti realus, pastebimas efektas?

– Kiekvieno žmogaus veidas yra unikalus ir jo reakcijos į manipuliaciją yra individualios. Vienkartinis, trumpalaikis efektas pastebimas jau po pirmo karto. Bendrąja prasme, jeigu darysite taisyklingai, sąžiningai ir reguliariai, po dviejų savaičių pamatysite neišvengiamai džiuginančius pokyčius.

– Kiek laiko pati darote veido mankštą ir kokį rezultatą esate pasiekusi?

– Pusmetis mankštų panaikino dvi raukšles tarp antakių ir dvi raukšles nuo kaktos, veidas tapo skaistesnis, draugiškesnis, po truputį naikinu veido raumenų asimetriją – vienas antakis yra aukščiau. Taip pat mankštos sutvirtino ir padailino skruostus, truputį pakėlė akių vokus, sušvelnino nosies lūpos mimikos raukšles. Oda yra gražios spalvos, sutvirtėjo rankų raumenys. Didelių transformacijų bus ir su pagurkliu bei kaklu, tačiau tuomet, kai lėtai ir sveikai susitvarkysiu savo kūno svorį iki norimo, nes šiuo metu raumuo tvirtas, bet riebalinis sluoksnis irgi sunkus ir nemažas.

– Taigi išeina, kad veido mankšta padeda mažinti raukšles. Ar padeda jų atsikratyti? Ar galima teigti, kad veido mankšta veikia taip pat, o gal ir efektyviau nei kremai nuo raukšlių?

– Kaip ir minėjau, raumenys susitraukia, o mes juos ilginame, stipriname. Oda, kuri dengia veido ir kaklo raumenų karkasą, turi padengti sustiprėjusį, padidėjusį plotą, todėl raukšlės išsilygina. Mimikos raukšlės yra spazmo darinys, tad jas lyginti reikėtų atpalaiduojančiomis stimuliacijomis ir savimasažu. Ir – taip, mimika irgi dingsta. Veido mankšta ir kremai negali konkuruoti ir negali būti vertinamas jų efektyvumas, nes jie skirtingai veikia: kremai daro poveikį iš išorės, o mankšta veikia vidinius raumenų procesus.

– Kokį patarimą duotumėte moterims, kurios tuo dar neužsiima ir išvis pirmą kartą apie tai išgirdo?

– Tokį, kurį kažkada daviau sau: jeigu šiuo metu reikia rinktis – grožio injekcija, smulki medicininė korekcija ar natūralus būdas veidui ir kaklui jauninti, rinkitės veido mankštas. Nepatiks – rinksitės brangesnius, skausmingesnius ir staigius būdus, kuriais irgi linkiu džiaugtis toms, kurios neturi net kelių minučių per dieną veido ir kaklo mankštoms.

Įspėjimas: veido mankštų derėtų vengti turintiems akivaizdžių veido odos problemų, taip pat tiems, kurie turi ar neseniai turėjo veido nervo uždegimą, per pastaruosius dvejus metus darėsi plastinę operaciją.

Daugiau informacijos apie veido mankštas galite rasti www.jaunasveidas.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Gera keliauti kartu

Praktiški patarimai

Mano namas

Gaminkite protingai

Sveikata

Gyvenimas

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką