2026-06-10 14:42

Valgote daug vaisių ir daržovių? To gali neužtekti: įspėja dėl pavojaus širdžiai

Naujas tyrimas rodo, kad net ir kasdien valgydami įvairius vaisius bei daržoves galite negauti pakankamai flavanolių – augalinių antioksidantų, kurie, kaip nustatyta, mažina širdies ligų riziką.

Šio straipsnio įgarsinimo gali klausyti tik 15min prenumeratoriai

Prenumeruoti
Mergina valgo vaisius
Mergina valgo vaisius / Vida Press nuotr.

Tyrimas, paskelbtas žurnale Food and Function, atskleidė, kad tik apie 20 proc. žmonių suvartoja rekomenduojamą 500 mg flavanolių per dieną. Šių junginių yra arbatoje, obuoliuose, uogose ir kituose augaliniuose produktuose.

„Pagrindinė mūsų tyrimo išvada yra ta, kad, jei norite suvartoti daugiau flavanolių, svarbu atsakingai rinktis vaisius ir daržoves, nes jų flavanolių kiekis labai skiriasi“, – sako tyrimo autorius, Anglijos Redingo universiteto maisto ir mitybos mokslų profesorius dr. Gunteris Kuhnle.

Pasak jo, vien rekomenduojamo vaisių ir daržovių kiekio valgymas negarantuoja, kad gausite pakankamai flavanolių.

Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą