TIK ŽMONĖS Cinema: A. Valujavičiaus filmas „Irklais per Atlantą“
Žiūrėti
Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

O.Koršunovas: šūkis „Neik į teatrą. Priprasi“ yra dar blogiau už „Neik į teatrą“

Pirmadienį Lietuvos nacionaliniam dramos teatrui (LNDT) pristačius reklamos „Neik į teatrą“ atomazgą, reagavo režisierius Oskaras Koršunovas. Savo socialiniuose tinkluose jis teigė, kad naujasis šūkis „Neik į teatrą. Priprasi“ yra dar blogiau už „Neik į teatrą“.
Oskaras Koršunovas, reklama „Neik į teatrą“
Oskaras Koršunovas, reklama „Neik į teatrą“ / BNS nuotr./15min koliažas

„Tai dar didesnė neigiama neurolingvistika. Nežinant konteksto (o dauguma nežino) neįmanoma suprasti šūkio, užrašyto outdoor’uose. Kokia čia tada logika? Neik į teatrą ir priprasi neiti? Ar jei eisi į teatrą, tai priprasi ir išsivystys priklausomybė, reikės lašelinių ir reabilitacijos?“ – savo feisbuke klausė režisierius.

Pasak jo, kalbėjimas, kad reklama padvigubino bilietų pirkimą, yra tuščias: „Tiesiog baigiantis vasarai žmonės grįžta iš atostogų, planuojasi rudenį – atėjo laikas pirkti bilietus ir į teatrus. Tai visuomet buvo didžiausias bilietų pirkimo laikotarpis – tokia tradicija susigulėjusi jau seniai. Be to, buvo pranešta, kokie bus rodomi spektakliai.“

„Į „Išvarymo“ spektaklius bilietai buvo mygom išparduoti likus penkiems mėnesiams iki rodymų. Tai nesusiję su šia reklama – tai susiję su pačiu spektakliu“, – tęsė O.Koršunovas ir pridūrė, kad net jei ši reklama ir paskatino trumpalaikį bilietų pirkimo suaktyvėjimą, ilgojoje distancijoje ji vis tiek veiks pasąmoningai neigiamai.

Reklamščikų teigimas, kad tikslas pateisina priemones, yra švelniai tariant… Mes žinome iš kur tos idėjos atėjo ir kokios buvo tų idėjų pasekmės. Taip, tai veikia – dešimt kartų pakartota netiesa virsta tiesa (čia iš ten pat). Nuolatinės variacijos su žodžiais „Neik į teatrą“ ilgainiui turės savo pasekmes. Kartojant vis tą patį žaismingumas išnyksta (jau išnyko) – liks tik įsakmus tonas, na, ir žodis virs kūnu.

O apie naująjį jautrumą ir šios reklamos agresyvumą irgi verta susimąstyti. Argi naujasis jautrumas – tai jautrumas savo išlikimui ir gerovei bet kokiomis priemonėmis, nepaisant kitų jautrumo? Bent jau iš reklamos susidaro toks įspūdis. Tikėkimės, kad tai tik reklama ir spektakliai mums parodys tą naująjį jautrumą, kuris bus jautresnis už tiesiog jautrumą“, – rašė režisierius.

15min primena, 2022 metų gruodžio mėnesį O.Koršunovas buvo atleistas iš LNDT meno vadovo pareigų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius