Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.

Mėnuo Pietų Tailande: kelionės planas ir turistų neatrastos vietos

Prieš vykdami į Tailandą keliautojai įprastai susiduria su galvosūkiu – kurią Tailando kryptį išsirinkti? Kokias vietas aplankyti? Dalijamės savo kelionės planu – mėnuo Pietų Tailande pagal mus.
Simona Kupetienė Tailande
Simona Kupetienė Tailande / Tailandieciai.lt nuotr.

Žinia, esame dideli gamtos mėgėjai, miestai ir aktyvesnis gyvenimas nėra prioritetas, tačiau atvykus ilgesniam laikui suderiname viską. Mūsų maršrutas apima tiek itin populiarias, tiek turistų retai lankomas vietas. Tailandą esame išmaišę skersai išilgai, tačiau vis dar buvo vietų, kuriose nebuvome lankęsi ir Pietų Tailande.

Šis kelionės planas patiks norintiems pasimėgauti egzotiška gamta, pajusti autentišką salos gyvenimą ir pailsėti pasakiško grožio paplūdimiuose.

Puketas

Kelionę pradėjome nuo Puketo. Nors ši sala nėra tarp mūsų mėgstamiausių Tailando vietų, tačiau ji puikiai tinka tranzitiniam sustojimui – mieliau skrendame į Puketą, nei į Bankoką.

Į Puketą vyksta daugybė tarptautinių ir vietinių skrydžių, iš jo patogu nukeliauti į aplinkinius regionus ar kitas Pietų Tailando salas. Pavyzdžiui, į Krabi regioną, kuriame leidžiame daugiau laiko, turistų mylimą Phi Phi salyną, kaimynines Koh Yao Noi, Koh Yao Yai salas ir daugelį kitų.

Krabi

Pukete neužsibuvome, vykome tiesiai į Krabi regioną, kuriame mes apsistojame ilgesniam laikui. Jis garsėja unikalia gamta ir nuostabiomis salomis (iš viso regione yra apie 200 salų). Krabi yra daugybė dėmesio vertų vietų, šis kraštas turi ką pasiūlyti įvairiausio tipo keliautojams – tiek ramaus, tiek aktyvaus poilsio mėgėjams.

Mes laiką leidome gana aktyviai ir nemažai keliavome su mūsų partnerių turais. Nepraleidome progos apsilankyti ir garsiajame Phi Phi salyne – nutarėme apsistoti Phi Phi Natural Resort.

Tailandieciai.lt nuotr./Simona ir Tomas Kupečiai

Khao Sok

Khao Sok nacionalinis parkas yra ta vieta, į kurią su malonumu vis grįžtame ir rekomenduojame apsilankyti ir kitiems. Šios kelionės metu praleidome vieną naktį namelyje ant ežero ir vieną naktį pačiame nacionaliniame parke. Smaragdinis ežeras, mistiškos uolienos, laukinės džiunglės… Jei ir jūs norite iš arčiau susipažinti su Tailando gamta, nepraleiskite progos apsilankyti Khao Sok.

Tailandieciai.lt nuotr./Khao Sok, Tailandas

Surin salos

Į Surin salas atvykome dviem naktims, bet tikrai norėjosi čia likti ilgesniam laikui. Tai sunkiai nupasakojamo grožio salos, atitolusios nuo visų kurortų ir masinio turizmo vietų. Mums ši vieta pranoko visus lūkesčius! Būtume mielai praleidę šiame rojaus kampelyje dar bent kelias dienas, tačiau keliavome toliau.

Tailandieciai.lt nuotr./Surin salos, Tailandas

Koh Phayam

Atvykę į Koh Phayam buvome priversti dar kartą maloniai nustebti. Ši sala iškart pakerėjo savo atmosfera. Tai yra unikali, turistų neatrasta vieta, galinti pasigirti nuostabiais vaizdais ir dar nuostabesniais žmonėmis. Iš tiesų Koh Phayam mums lengvai nurungė visas kitas lankytas vietas – drąsiai tituluojame ją nauja mylimiausia Tailando sala.

Tailandieciai.lt nuotr./Koh Phayam, Tailandas

Grįžtam į Puketą

Koh Phayam vykome atgal į Puketą, o iš jo – į Kokosų (angl. Coconut) salą (Koh Makprau). Ši nedidelė sala yra visai šalia Puketo, ją nuo uosto galima pasiekti tradicine „long-tail“ valtimi vos per 10 minučių.

Pasibuvę Kokosų saloje keliavome į Koh Racha, kur praleidome likusias kelias kelionės dienas. Apsistojome Racha Island Resort (Rayaburi) viešbutyje. Koh Racha iš Puketo pasiekiama greitaeigiu kateriu per 30 minučių.

Tailandieciai.lt nuotr./Koh Racha, Tailandas

Daugiau informacijos apie Tailandą galima rasti tinklaraštyje Tailandieciai.lt ir feisbuko grupėje Tailandiečiai.

Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.