Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Suteikti absolventams daugiau galimybių padeda „Klaipėda ID“ ir LCC universiteto partnerystė

Siekiant didinti Klaipėdos mokslo įstaigų patrauklumą ir užtikrinti, kad šiame mieste netrūktų darbo rinkoje reikiamų specialistų, „Klaipėda ID“ ir LCC tarptautinio universiteto partnerystė skatina sklandžią ir sėkmingą studentų integraciją mieste, rašoma pranešime spaudai.
LCC tarptautinis universitetas
LCC tarptautinis universitetas / Asmeninio archyvo nuotr.

Klaipėdoje veikiantis LCC tarptautinis universitetas ir ekonominės plėtros agentūra „Klaipėda ID“ bendradarbiaudami siekia užtikrinti, kad jaunieji talentai po studijų neišvyktų į kitus miestus. Šiemet po studijų Klaipėdos mieste pasiliko ir sirai, ir ukrainiečiai, ir moldovos piliečiai, kurie dar studijų metais ar iškart po jų gavo darbus. Anot universiteto verslo plėtros vadovės Aistės Motekaitienės, partnerystė padeda studentams suteikti daugiau galimybių Klaipėdos mieste, pritraukiant rėmėjų, prisidedančių ne tik prie studijų programų išpildymo, motyvacinių priemonių, bet ir galinčių suteikti praktikos ar darbo vietų baigus studijas.

LCC tarptautinio universiteto ir „Klaipėda ID“ partnerystė prasidėjo 2019 metais, sutelkus jėgas populiarinti universiteto pradėtą organizuoti kibernetinio saugumo programą – agentūra padėjo šiai programai pritraukti verslo paramą. Bendradarbiavimas tęsiasi iki šiol toliau plečiant studentų galimybes bei siekiant juos supažindinti su verslo aplinka Klaipėdos mieste.

„Mūsų tikslas yra investicinės aplinkos Klaipėdoje gerinimas, o aukštosios bei profesinės mokyklos yra kertinė investicinės aplinkos dalis, todėl padedame joms užmegzti abipusiai naudingus santykius su mieste jau veikiančiais verslais ir potencialiais investuotojais. Mes siekiame, kad kuo didesnė dalis LCC absolventų pasiliktų Klaipėdoje, dėl to stengiamės sėkmingiau studentus integruoti mieste, padėti jiems rasti praktikos bei darbo galimybes. Mums svarbu, kad studijų programos kuo geriau atitiktų dabartinius investuotojų lūkesčius ir tuos, kuriuos galime numatyti ateityje, todėl bendraujame su universitetu patardami ir dėl galimų studijų krypčių“, – sako „Klaipėda ID“ direktorė Eglė Songailienė.

Dabar LCC tarptautinis universitetas bendradarbiauja jau su keliais verslais, kurie prisideda ne tik prie kibernetinio saugumo bei kitų programų tobulinimo, bet ir rūpinasi studentų darbo galimybėmis Klaipėdos mieste. Aukštąją mokyklą remia tokios įmonės kaip klientų pažinimo sprendimus teikiantis „Ondato“, reklamos agentūra „Hades Media“, rinkodaros analitikos platforma „Whatagraph“, kibernetinio saugumo įmonė “Nord Security” ir kt.

„Šiai dienai turime tiek naujų potencialių partnerių kontaktų, tiek puikių, jau užsimezgusių partnerysčių. Su „Ondato“ buvome supažindinti dar prieš jiems keliantis į Klaipėdos miestą, kad galėtų įvertinti čia esamą darbo jėgos potencialą. Po sėkmingo įsikūrimo Klaipėdoje, ši įmonė įsteigė stipendiją kibernetinio saugumo programai, taip pat bendradarbiaujame dėl praktikų ir darbo vietų“, – sako Aistė Motekaitienė. – Panašiai dirbame ir su „Hades Media“ bei „Whatagraph“, kurių laisvas darbo pozicijas užpildė mūsų universiteto studentai, absolventai. Tai harmoningas bendradarbiavimas, dėl kurio išlošia tiek studentai, tiek Klaipėdos miestas, nes didėja tikimybė, kad jauni talentai liks Klaipėdoje ir kurs pridėtinę vertę būtent čia.“

Tikimasi, jog bendradarbiavimo su aukštosiomis mokyklomis dėka, artimoje ateityje studentų skaičius Klaipėdoje augs kelis kartus, o LCC tarptautinio universiteto organizuojama pirmoji kibernetinio saugumo programa Lietuvoje taps Klaipėdos miestą garsinančiomis studijomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje