Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mamyčių ir nėščiųjų mankšta

Nėščioji
Fotolia nuotr. / Nėščioji
Šaltinis: www.savaitgalis.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Tai įprastinė mankšta, į kurią kviečiamos „jauniausios" mamytės, t. y. su pačiais mažiausiais „leliukais". Pabūkite valandėlę kartu - efektyvi mankšta jums, poilsis greta mamos jūsų atžalėlei!

Užsiėmimai mamytėms, kuomet galima atsinešti vaikutį kėdutėje, vyksta antradieniais 14 val ir ketvirtadieniais, 13:00 val.

Įsigijusi treniruočių abonementą ir atsiradus galimybei pasportuoti be mažylio, jūs turite galimybę lankytis ir kitose treniruotėse. 

Jei vaikutis neplanuotai pasiglemžtų visą mamos dėmesį ir tektų išskubėti namo treniruotei dar neįpusėjus, treniruotės „nenuskaičiuosime" ir lauksime sugrįžtant į kitą užsiėmimą.

Kuo naudinga mankšta mamytėms?

  • padidina makšties ir pilvo sienelės tamprumą;
  • atpalaiduoja ir masažuoja vidaus organus;
  • gerina lankstumą ir kraujotaką;
  • formuoja taisyklingą laikyseną - atpalaiduoja nugarą, sprandą, pečius.

Mankštoje didelis dėmesys skiriamas dubens dugno raumenų stiprinimui. Šie raumenys  - plaštakos dydžio ir storio raumenų raizginys, jungiantis gaktikaulį ir uodegikaulį bei vieną sėdynkaulį su kitu - turi didžiulę reikšmę taisyklingai griaučių / nugaros padėčiai, o integruoti į mankštą - ženkliai padidina jos efektyvumą.

Lauksime!

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min