Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mankštą pradėkite nuo pirmadienio

Nepatingėkite atsikelti 10 minučių anksčiau
Flickr.com / Nepatingėkite atsikelti 10 minučių anksčiau
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Prisipažinkite, kas atliekate rytinę mankštą? Ko gero, rankas pakeltų nedaugelis. Tačiau rytais užsiimti kitais svarbiais reikalais turi laiko ne vienas. Ar iš tikrųjų neturite net 10 minučių ryte savo kūnui?

Mes pateiksime jums priežastis, kodėl rytais reikia daryti mankštą:

  • išsivysto įprotis,
  • stiprėja motyvacija;
  • ugdosi valia;
  • patiriate pasitenkinimą.

Prisiminkite 21 dienos taisyklę: kad žmogus įgytų naują įprotį (nesvarbu kokį), tą patį veiksmą reikia kartoti kasdien 21 dieną. Ir jokių pertraukų! Kitaip vėl viską turėsite pradėti nuo pradžių.

Iš pradžių išmokite atsikelti 10 minučių anksčiau nei įprastai. Kasdien tris savaites eikite gultis ir kelkitės tuo pačiu metu, o jau trečios savaitės pabaigoje pastebėsite, kaip atsikeliate lengvai.

Vis dėl to šis metodas turi ir tam tikrų trūkumų: jei galų gale nuspręsite, kad jums viso šito nereikia, 22 dieną liksite drybsoti lovoje. Juk sutikite – kūnas nesportuos, jei jūs to iš tiesų nenorėsite. Viskas priklauso tik nuo jūsų.

Taigi, kur ieškoti motyvacijos atlikti mankštą? Ieškokite teigiamų arba neigiamų motyvų, kurie jus persekiotų dieną ir naktį. Galbūt mankšta jums reikalinga širdies stiprinimui arba todėl, kad kaimynė staiga sulieknėjo ir įtelpa į praėjusių metų džinsus.

Jei jau įpratote keltis rytais ir susigalvojote stiprią motyvaciją, pats laikas pradėti mankštą. Ir kiek kartų esate pradėję daryti mankštą, tačiau jau po keleto dienų jums tampa nuobodu ir jūs paprasčiausiai vieną rytą „nusimuilinate“ nuo šio reikalo. Po tokios dienos seka diena ir dar kita... Jums reikia valios!

Motyvacija skatina mus priimti tam tikrus sprendimus, apskaičiuodama visą kelią. Kartais užtenka vien tik motyvacijos veikti aktyviai. Tačiau dažniausiai žmonėms pritrūksta valios ketvirtą dieną atsikelti ir atlikti 10 minučių pratimų kompleksą. Taigi, jūsų valiai trūksta tvirtumo.

Niekas nesiginčija, kad žmogus siekia būti laimingas ir pajusti malonumą. Bėda ta, kad malonumą žmogus nori pajusti čia ir dabar, net nelaukdamas, kada išsivystys įprotis. Pažadame, malonumą jūs patirsite dar tą pačią dieną, kai nugalėsite savo tingulį ir ketvirtą dieną vis dėl to atsikelsite iš lovos atlikti rytinės mankštos.

Bet kokia atliekama mankšta turi suteikti kūnui malonumą. Fizinį malonumą. Todėl nereikia kiekvieną dieną kankinti savo kūno ir rinktis pratimus, kuriuos sunkiai atliekate. Protingai įvertinkite savo galimybes ir savijautą.

Dauguma trenerių yra pastebėję, jog po treniruotės žmonės dejuoja, stena ir skundžiasi, kad skauda raumenis. Brangieji, o ko jūs tikėjotės? Kad turėsite puikią figūrą maigydami televizoriaus distancinio pultelio mygtuką?

Todėl malonumo reikia siekti. Mažais žingsneliais, nenuilstamai, ir pajusite kaip kiekvieną dieną darosi vis lengviau, ryškėja siekiamas rezultatas. Pasiekti rezultatai tik dar daugiau didins jūsų motyvaciją.

Daug žmonių, susidūrę su pirmais sunkumais, pradeda ieškoti priežasčių, kodėl skauda, kodėl neišeina pratimas ir pan. Nereikėtų to daryti. Atmeskite visas abejones, pasitarkite su specialistais ir toliau ugdykite įpročius. Nereikėtų svarstyti, kodėl jūsų kūnas nesižadina rytais ir kodėl taip tingisi atlikti pratimus. Juks kūnas darys viską, ką jūs liepsite.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min