Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

6 būdai pagreitinti medžiagų apykaitą

Ką valgyti ryte?
Run on Beat, Flickr.com / Ką valgyti ryte?
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Geriausia medžiagų apykaita būna rytais. Tačiau mums reikia geros medžiagų apykaitos visą dieną. Išbandykite šias paprastas rekomendacijas, ir suvoksite, kad gerai jaustis galite visą dieną.

  1. Vaisiai, daržovės ir pilni grūdai – štai pagrindiniai produktai, kuriuos turite suvalgyti kiekvieno valgymo metu. Jie stimuliuoja virškinimą. O šiuose produktuose esanti ląsteliena leidžia organizmui sudeginti 10 proc. daugiau kalorijų.
  2. Virškinant baltymus prireikia daugiau energijos, o pats procesas aktyvina medžiagų apykaitą. Baltyminis maistas ilgiau išlaiko ir sotumo jausmą, todėl į savo maisto racioną įtraukite ir baltymus.
  3. Fizinis krūvis prieš maistą. Prieš kiekvieną maitinimąsi, ar tai būtų užkandis, ar pietūs, atlikite bent 20 atsispaudimų. Tokie intensyvūs pratimai padeda sudeginti daugiau kalorijų nei įprastai, be to, pagreitina medžiagų apykaitą. Tokie pratimai padeda efektyviau deginti riebalus, o ne raumenų masę.
  4. Žalioji arbata. Žalioje arbatoje yra antioksidantų, kurie pagreitina medžiagų apykaitą 4 proc., o tai leidžia sudeginti papildomai 80 kalorijų.
  5. Vanduo. Gerkite kuo daugiau vandens per dieną. Taip išvengsite dehidratacijos, kuri lėtina medžiagų apykaitą.
  6. Venkite streso. Įtemptas darbo grafikas ir pastovi koncentracija lėtina medžiagų apykaitą. Išmokite atsipalaiduoti ir ilsėtis. Tyrimai parodė, kad įtemptas darbas, sėdėjimas prie kompiuterio ilgiau nei valandą, mažina riebalų deginimą net 90 proc.! Sėdėti už stalo ir medituoti – ne pats geriausias sprendimas. Kas valandą reikėtų atsistoti nuo stalo ir bent 5 minutes pašokti, pajudėti ar užsiimti joga.
 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min