Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bobų vasaros dieta

Bobų vasaros derlius
John McClumpha, Flickr.com / Bobų vasaros derlius
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Ruduo – laikas, kai vasaros saulės nugairinti vaisiai ir daržovės byra mums po kojomis. Jie ypatingai turtingi maistingomis medžiagomis ir labai skanūs. Šiuo metu laiku naudinga būtu atkreipti dėmesį į augalinį maistą.

Surenkite dvi vaisių-daržovių dienas per savaitę, ir jų metu nevalgykite mėsos, žuvies, pieno produktų ir kiaušinių – tuomet imunitetas, pailsėjęs vasaros metu, geriau saugos mus nuo gripo, peršalimo ligų ir kitų nemalonumų. Be to, augalinė dieta lengvina virškinimo sistemą, o tai gerina ir mūsų odos būklę.

Kad vaisiai ir daržovės suteiktų mums geriausią naudą, laikykitės tam tikrų taisyklių:

  • Stenkitės vaisius valgyti tik iki 18 valandos. Vakare valgydami vaisius mes apsunkstame ir tai neigiamai veikia žarnyną.
  • Salotos, daržovių troškiniai, vegetariškos sriubos puikiai tinka su pilno grūdo duona, duoniukais, ryžiais, makaronais ar bulvėmis. Toks maistas tinka ir ryte, ir vakare, kai kaupiame energiją.
  • Mėsą, žuvį ir jūros gėrybes geriau palikti vakarui ir valgyti ne su duona ar kruopomis, bet su daržovėmis.
  • Atkreipkite dėmesį į nerafinuotą augalinį aliejų. Kruopas ir daržoves gardinkite graikinių, kedro riešutų, grikių, alyvuogių, vynuogių kauliukų aliejumi.
  • Besigainiodami sveikumo idėjų, elkitės protingai. Šviežiai spaustos vaisių ir daržovių sultys gali ir pakenkti. Pastoviai gerdami galite sulaukti ir chroniškų virškinamojo trakto susirgimų.
  • Jei turite problemų su virškinimo ligomis, valgykite troškintas daržoves, trintas sriubas, keptus vaisius. Sumalkite vaisius kokteilinėje ir mėgaukitės puikiais kokteiliais.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Dietologas Dieta
Parašykite atsiliepimą apie 15min