Dabar populiaru
Publikuota: 2013 lapkričio 4d. 08:08

Efektyvi dieta pagal valandas

Dieta pagal valandas
Flickr.com / Dieta pagal valandas

Jei pasižymite tvirta valia ir gera atmintimi, tuomet laikytis dietos „pagal valandas“ tikrai nebus sunku. Tai ilgalaikė, tačiau efektyvi dieta. Jos laikantis galite atsikratyti mažiausiai 7 kg per vieną ar du mėnesius.

Šios dietos metu pirmąsias penkias dienas reikia valgyti kas dvi valandas. Sekančias dešimt dienų valgoma kaip įprastai, tačiau pageidautina vengti miltinių ir saldžių patiekalų (galima vartoti tam tikrą dietinę duoną ir vaisių cukrų – fruktozę). Taip pakaitomis maitinantis (5 dienas pagal valandas ir 10 dienų įprastai, tačiau nepersivalgant), jau po 5 dienų galima atsikratyti 3-5 kg.

Pavyzdys meniu, valgant kas dvi valandas:

7:00 – arbatos arba kavos puodelis.
9:00 – tarkuota morka, apšlakstyta citrinos sultimis.
11:00 – obuolys (kriaušė, kivis, persikas ir pan.).
13:00 – 100 g virtos mėsos (žuvies) su grūdų duonos riekele ir sviesto gabalėliu (10 g).
15:00 – vienas kietai virtas kiaušinis (arba 100 g sūrio, 100 g varškės).
17:00 – daržovių salotos (kopūstų, morkų, burokėlių).
19:00 – 10 džiovintų vaisių (slyvų, abrikosų), išmirkytų karštame vandenyje.
21:00 – stiklinė neriebaus kefyro.

Temos: 2 Dietologas Dieta
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min