Dabar populiaru
Publikuota: 2014 balandžio 14d. 08:48

Ką valgyti darbo vietoje?

Ką užkąsti per pietus?
Clemens Vogelsang, Flickr.com / Ką užkąsti per pietus?

Šiais laikais negalioja taisyklė „darbas – ne vilkas, į mišką nepabėgs“. Surasti darbą sunku, o štai prarasti – lengva. Deja, samdomas darbuotojas visuomet turi derintis prie darbdavio, todėl karts nuo karto dėl įtempto darbo grafiko yra priverstas rinktis pietus darbo vietoje. Tiesa, yra ir tokių atvejų, kai žmonės tai daro savanoriškai.

Jei taip atsitiko, kad dažnai tenka valgyti prie darbo stalo, pasirūpinkite naudingu ir sočiu maistu. Dažnai tokius pietūs siūlo greitojo maisto restoranai. Toks maistas suteikia greitą sotumo jausmą, tačiau po to seka greitas nuovargis ir padidintas cukraus kiekis kraujyje. Visa tai galų gale pasibaigia rimtais susirgimais.

Alternatyva greitajam maistui tikrai yra. Ir jums netgi nereikės į darbą tąsyti krepšių su namie pagamintu maistu. Užeikite į bet kurį prekybos centrą – čia jūs rasite viską, ko jums reikės skaniems ir naudingiems pietums.

Iš pradžių apžvelkite vaisių skyrių. Čia skirkite dėmesio kriaušėms, obuoliams, kivi ir bananams. Šiuos vaisius lengva nuvalyti, dar lengviau suvalgyti. O jei prie vaisių pridėsite ir mažo kaloringumo varškę, gausite pilnaverčius pietus, praturtintus vitaminais, baltymais ir kitomis naudingomis medžiagomis, kurios leis jums pasijusti žvaliai ir ilgam išsaugoti sotumo jausmą.

Ne visiems patinka vaisiai. Šiuo atveju rinkitės daržoves. Ar žiema, ar vasara parduotuvių lentynose galima rasti šviežius pomidorus ir agurkus. Supjaustykite, šlakelis aliejaus – ir pietūs paruošti. Galite prie salotų suvalgyti pilno grūdo duonelę, ir sotumas išliks ilgai.

Štai ir dar viena daržovė, kuri jums padės pietų metu – morka. Nusivalykite ją iš anksto ir atsineškite į darbą. Prie morkos tiks nesaldus jogurtas arba kefyro stiklinė – taip geriau įsisavinsite A vitaminą. Nepamainomas užkandis!

Švieži vaisiai ir daržovės, žinoma, gerai. Tačiau puikiai tinka ir konservuoti vaisiai bei daržovės – konservuose taip pat išlieka ląsteliena ir naudingos medžiagos. Todėl drąsiai rinkitės konservuotas daržoves, pupeles, kuriose daug baltymų – su duona tokie pietūs bus be galo skanūs ir naudingi.

Jei prekybos centruose mėgstate pastovėti prie salotų vitrinų, venkite salotų su majonezu. Nors ir gražiai bei skaniai atrodo, tačiau čia nieko nėra sveiko. Jei jau negalite nustygti, tuomet rinkitės tokį pietų variantą ne rečiau nei porą kartų per mėnesį. O štai salotos su morkomis, kopūstais, jūros kopūstais su aliejumi tikrai nepagadins jūsų savijautos.

Saujelę riešutų ir džiovintų vaisių užpilkite neriebiu natūraliu kefyru arba jogurtu. Tik nereiškia, kad turite iš karto tą pačią dieną suvalgyti visą pakelį šių gėrybių.  

Štai atvykome ir iki pieno skyriaus. Apeikite visas saldžias varškes ir jogurtus – čia nėra tiek daug naudos. O didžiausią dėmesį skirkite neriebiai varškei, sūriui, kefyrui ir kitiems rūgusio pieno produktams. Skaitykite etiketes ir atkreipkite dėmesį, kiek riebalų sudaro produktą: kuo skaičius žemesnis, tuo geriau. Jei produkte nėra cukraus, tai tik naudingiau jums. Mėgstate saldžiai? Tuomet natūraliam jogurtui į porą įsigykite vaikiškos tyrelės – bus labai skanu ir naudinga.

Tik nedarykite klaidos: net jei turite ir mažai laiko, vis tiek pietūs pavalgykite. Kitu atveju, vos grįžę namo po darbo, pulsite prie maisto išbadėję ir suvalgysite daugiau nei jums priklauso. Net ir lengvi pietūs sumažins alkio hormono grelino išsiskyrimą.

 

 

Temos: 1 Sveika mityba
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min