Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kas kliudo sulieknėti? Penki populiariausi pasiteisinimai

Pakeiskite savo valgymo įpročius
Tereza, Flickr.com / Pakeiskite savo valgymo įpročius
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Sveikas gyvenimo būdas ir teisinga mityba prasideda pakeitus kasdieninius įpročius. Tačiau pakeisti nusistovėjusius įpročius gana sunki užduotis kiekvienam. Bandome valios ir ryžto stygių paslėpti po įvairiausias pasiteisinimais.

  • „Mėgstu skaniai pavalgyti, neištversiu jokios dietos“

Šiuo atveju, svarbūs du momentai. Pirmiausia, jei visą laiką sau sakote „aš negaliu“, tuomet iš tiesų jūs negalėsite. Jei norite turėti dailesnę figūrą, tuomet mintyse dažnai sau kartokite: „žinoma, aš sugebėsiu. Susikaupsiu, pasiryšiu ir žengsiu pirmąjį žingsnį“. Pozityvus nusiteikimas – sėkmės garantas.

Antra, kas sakė, kad dieta – tai tik beskonis salotos lapas? Dietologai nuolatos tvirtina, kad ekstremalios dietos kenkia sveikatai, svoris greitai grįžta su kaupu, rezultatai nuvilia. Nerekomenduojama per mėnesį atsikratyti daugiau nei 4 kg. Tai maksimali riba. Kai tikslas nėra toks neracionalus, tuomet ir priemonės jam pasiekti yra ne tokios alinančios, nereikia iš savo raciono išbraukti skanaus valgio.

  • „Mėgstu vakarais išgerti vieną kitą alaus bokalą. Be to niekaip nepavyksta atsipalaiduoti po darbo dienos“

Žinoma, alkoholio kiekį reikia kontroliuoti. Vis dėlto, labai svarbu kuo užkandžiaujama. Jei neįsivaizduojate taurės vyno be storos sūrio riekės, o alaus be traškučių pakelio – šių įpročių norint sulieknėti teks atsisakyti. Tokie kaloringi „palydovai“ paverčia mažą malonumą į kalorijų „bombą“. Ką jau kalbėti apie alkoholio neigiamą poveikį organizmui.

  • „Kiekvieną sekmadienį pietaujame pas mamą. Tai išmuša iš vėžių, o atsisakyti nuo vaišių negaliu – ji įsižeidžia“

Mylinčios mamos nenori girdėti apie jokias dietas, jos mano, „kad nuo vieno gabalėlio nieko blogo nenutiks“ ir sunku įtikinti priešingai. Nebent galite pagudrauti ir mamos vaišes atremti akcentuojant į savo sveikatą: „padidėjęs cholesterolio kiekis“, „gydytojas uždraudė valgyti riebų maistą“ ar pan.

  • „Daug antsvorio turinčių žmonių atrodo savimi patenkinti. Kodėl aš negaliu būti savimi ir mėgautis gyvenimu?“

Žinoma, galite. Tik pirmiausia, sąžiningai atsakykite į klausimą: ar visiškai tenkina jūsų išvaizda? Jei nedvejojant atsakėte „Taip“, tuomet pamirškite visas dietas ir treniruotes. Jei atsakėte „Taip, bet...“, pripažinkite problemas ir imkitės priemonių. Jei antsvoris trukdo džiaugtis gyvenimu – nelaukite kol viskas susiklostys savaime. Pradėkite nuo mažų žingsnelių. Pirmos mažos pergalės suteiks stimulo tolimesniems apsisprendimams. Nereikia persistengti ir stengtis sulieknėti iki mokyklinio savo svorio. Galbūt iki pilnos laimės užteks atsikratyti tik 5–6 kg.

  • „Mano darbas susijęs su dažnomis komandiruotėmis, o jų metu sunku laikytis dietų“

Dažnos išvykos ir valgymas restoranuose apsunkina bet kokį dietos planą. Tačiau esant norui, iš bet kokios situacijos galima rasti išeitį. Orientuokitės ne į atskirus leidžiamus vartoti produktus, bet į bendrus mitybos principus:

  • Paprašykite salotų padažą iš majonezo pakeisti į grietinę;
  • Rinkitės žuvį vietoj kiaulienos;
  • Gausų garnyrą pakeiskite daržovių salotomis;
  • Nepraleiskite pusryčių;
  • Gazuotus gėrimus pakeiskite sultimis ar vandeniu.
 

 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Sveika mityba
Parašykite atsiliepimą apie 15min