Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Papusryčiaukim! Kada pusryčiai kenkia

Ar dribsnius valgyti sveika?
Got Setters, Flickr.com / Ar dribsnius valgyti sveika?
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Pusryčius – naudingus, svarbius ir reikalingus – labai lengva paversti į niekingus, nenaudingus ir netgi žalingus. Ir tuomet girdisi iš visų pusių: štai, pradėjau pusryčiauti, o dar nesulaukęs pietų jau valgyti noriu!

Taip bus ir toliau, jei ant sumuštinių rytais dėsite dešrą. Šis maisto produktas tik apgauna skrandį ir laikinai suteikia sotumo jausmą. Net ir tuo atveju, jei dešrytę jums gamina močiutė kaime. Deja, dažniausiai dešrose tikros mėsos nerasite, o štai dažiklių ir aromatizatorių – daugiau nei reikia. Todėl iš dviejų blogybių geriau rinkitės kumpį.

Dar blogiau, jei turite įprotį pavalgyti tuo, kas liko nuo vakarienės arba likusiu torto gabaliuku. Kodėl neverta? Visų pirma, pasitikrinkite maisto produktų galiojimo laiką. Jei tai vakarėlio maistas, itin būkite atidūs, kadangi per naktį nenuimtas nuo stalo šis maistas tikrai galėjo sugesti, o kur dar dulkės ir kiti nešvarumai „nusileidę“ per naktį. Antra, pasisotinimas bus greitas, tačiau ne ilgam.

Jei mėgstate skrebučius, keptus ant keptuvės – kuo greičiau atpraskite nuo šio įpročio. Augaliniai riebalai su duona ypatingai kenkia skrandžiui. Be to, tai rytinis valgymas, tad skrandis dar nėra pasirengęs „sunkiam“ maistui. Jei neįsivaizduojate pusryčių be skrebučių, skrudinkite batoną ar duoną skrudintuvėje be jokių riebalų. Greita, švaru, skanu ir naudinga.

Mėgstamiausias majonezas ant sumuštinių... Taip, jei šį padažą gaminate patys. Ne, jei perkate parduotuvėje: čia per daug krakmolo, saulėgrąžų aliejaus, konservantų ir dar neaišku ko. Dažniausiai majonezo tik etiketė graži ir kvapas malonus. O štai naudos pusryčių metu – mažai.

Sausieji pusryčiai – labai patogu. Be to, gražios reklamos. Tačiau įsigilinkite, kaip jie gaminami: iš maistinių produktų aukštos temperatūros dėka ištraukiama ne tik drėgmė, bet ir visi vitaminai bei naudingos medžiagos. O juos kompensuoja konservantai ir aromatizatoriai. Taigi, skonis yra, kvapas yra, o štai naudos nenusipirksite. Ką daryti? Gaminkite patys.

Rytinis rūkymas: pirmoji cigaretė prie puodelio kavos, nieko nevalgius. Šis tabako dūmas žudantis – be jokių kliūčių į tuščią skrandį patenka visas šlamštas. Ką tai garantuoja? Gastritą, disbakteriozę ir panašias ligas. O paskui galite valgyti įvairius probiotikus ir košes – naudos vis tiek nebus.

Tad patarimas tik vienas: norite žvaliai pradėti dieną, pagalvokite, ką kemšate į pilvą.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min