Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Paryžiaus dieta

Paryžiaus dieta
Domantas, Flickr.com / Paryžiaus dieta
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Tai viena populiariausių 2013 metų dietų. Be to, vis dar laikosi pirmose reitingų vietose. Šios dietos autorius – prancūzų sveiko maisto ekspertas Žanas Mišelis Koenas. Jo knyga „Paryžietės dieta“ tapo bestseleriu ne tik Prancūzijoje.

Pagrindiniai dietos principai:

  • Kartais galima valgyti greitąjį maistą ir vartoti alkoholį.
  • Sportas reikalingas, tačiau nebūtinas. Fizinis krūvis reikalingas sveikatai, o ne kovai su nereikalingas kilogramais.
  • Valgyti galima viską, išskyrus riebalus – mažai vartoti naudingų omega-3 riebalų, o žalingų riebalų griežtai atsisakyti.
  • Griežtai kontroliuoti duonos gaminius, bulves, makaronus.
  • „Maistas yra malonumas“ – vienas iš pagrindinių Koeno šūkių.
  • Pusryčiai nebūtini, valgymo grafikas taip pat nesvarbus.

Kas leidžia sulieknėti

Maitintis reikia reguliariai. Nereikėtų užkandžiauti ir valgyti tarp pagrindinio maisto. Reikia išmokti mėgautis pietumis ir vakariene.

Valgyti reikia neskubant, skirti apie 20 minučių kiekvienam maitinimuisi. Jokio televizoriaus, kompiuterio ar laikraščių valgymo metu.

Valgyti kiek galima daugiau naminio maisto. Šaunu, jei galite atsisakyti pusfabrikačių ir restoranų maisto. Tik gamindami patys galite įvertinti suvartojamas kalorijas, taip pat druskos ir riebalų kiekį.

Mažinkite porcijų dydį, nesikraukite į lėkštę daug maisto. Negalima valgyti tiek, kiek lenda.

Gerkite dienos metu vandens. Pusė litro vandens greitina medžiagų apykaitą 30 proc.

Kojenas padalino visą dietą į tris fazes: kavinė, bistro ir gurmanas.

„Kavinės“ fazė. Paryžietės meniu (pavyzdys)

Pusryčiai

Kokteilis iš pomidorų ir agurkų. Ingredientai: 2 dideli pomidorai be odelės ir sėklų, 1 nedidelis agurkas be odelės ir sėklų, 1 citrinos sultys, pusė greipfruto, 2 žiupsneliai druskos ir salieras. Išplakite visus ingredientus ir gerkite atšaldytą.

Pietūs

Tilapija su šparaginėmis pupelėmis. Ingredientai: 90 g tilapijos, 230 g šparaginių pupelių, 2 maži svogūnai, petražolės, pusės citrinos sultys. Tilapijos filė apkepkite grilyje arba ant keptuvės be riebalų apie 15 minučių. Troškinkite šparagines, smulkiai supjaustytus svogūnus ir petražoles apie 15 minučių garpuodyje be riebalų. Apšlakstykite iškeptą tilapiją ir patiekite su paruoštomis pupelėmis.

Vakarienė

Pomidorų sriuba. Ingredientai: 1 svogūnas, 2 česnako skiltelės, 50 g pomidorų pastos, 340 g daržovių sultinio, 4 stambūs pomidorai, 2 arbatiniai šaukšteliai čiobrelių, druska ir pipirai. Smulkiai supjaustykite svogūną, pomidorų pastą ir susmulkintą česnaką supilkite į puodą, įpilkite buljono. Troškinkite, kol masė taps minkšta. Įpilkite likusį buljoną, sutrintus pomidorus ir prieskonius. Virkite, kol pomidorai taps minkšti. Sutrinkite gautą sriubą.

Tvirtiname rezultatus

Naujus tikslus galima išsikelti tuomet, kai pasiseks pasiekti ir užtvirtinti gautą rezultatą bent pusę metų.

„Bistro“ fazė. Sulaukus reikiamo rezultato, pirmas dvi savaites po dietos ir toliau laikytis dietos meniu, tačiau galima valgyti 3 kartus per dieną. Kitas 2 savaites galima didinti valgymo kiekį iki 5 kartų per dieną.

„Gurmano“ fazė. Po truputį racionas gali padidėti iki 9 neribotų valgymų, tačiau 5 kartus per savaitę maisto kiekį reikėtų riboti. Vos tik svoris padidėja, reikia jį sumažinti 5 mažai kaloringomis dienomis.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Dieta
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min