Dabar populiaru
Publikuota: 2013 spalio 9d. 20:30

Vynuogių dieta

Vynuogių dieta ir skani, ir naudinga
Flickr.com / Vynuogių dieta ir skani, ir naudinga

Nors vynuogės ir turi daug kalorijų, tačiau jos padeda numesti 2 kg per 4 dienas. O per tą laiką alkis nepasireiškia, tad galite nustoti nerimauti.

Atvirkščiai, kaloringos vynuogės leidžia pajusti sotumo jausmą lyg būtumėte po gerų pietų. Be to, vynuogės turi ir gydomųjų savybių, kurių dėka mitybos balansas susinormalizuos, o organizmas šalins šlakus.

Dietai geriausiai tinka vynuogės su kauliukais, nes jose daugiau polifenolių, lėtinančių senėjimą.

Pirmoji diena

Pusryčiai. Sausi pusryčiai su vynuogėmis, apelsinu ir jogurtu: 150 g neriebaus ir nesaldaus jogurto, šaukštas sausų pusryčių, pusę apelsino, 100 g tamsių vynuogių.

Pietūs. Salotos su moliūgu ir vynuogėmis: 250 g moliūgo, 100 g vynuogių, 150 g salotų, šaukštelis graikiškų riešutų. Moliūgą supjaustykite kubeliais ir lengvai pakepti ant sviesto. Į sviestą įmaišykite šiek tiek acto ir garstyčių – bus puikus padažas. Vynuoges supjaustykite, salotų lapus suplėšykite ir viską sumaišykite kartu su moliūgu. Ant viršaus pabarstykite riešutais.

Vakarienė. Vaisių salotos: 100 g baltų vynuogių, 50 g ananasų, ketvirtis papajos vaisiaus, šaukštas citrinų sulčių, ketvirtis stiklinės vandens. Galite pasimėgauti vištienos krūtinėlės kąsneliu.

Energetinė patiekalų vertė – 800-850 kkal.

Antroji diena

Pusryčiai. Citrininis jogurtas: 150-200 g neriebaus jogurto, šaukštas citrinos sulčių. Viską sumaišykite ir užpilkite šiuo kokteiliu 150 g vynuogių.

Pietūs. Ryžiai su krevetėmis: 5 šaukštai ryžių, 100 g vynuogių, 5-6 krevetės. Išvirkite ryžius ir sumaišykite su vynuogėmis. Krevetes lengvai apkepkite alyvuogių aliejuje, pasūdykite, pabarstykite pipirais ir užpilkite ant ryžių-vynuogių garnyro.

Vakarienė. Bulvės su daržovėmis: 100 g bulvių, 1 morka, šiek tiek porų ir salierų. Supjaustytas daržoves troškinti uždengtas 10-15 minučių. Dėl skonio įberti druskos, įmesti lauro lapo, pipirų, paruoštą patiekalą pagardinti šaukštu grietinės. Po vakarienės galima užkąsti tamsiomis vynuogėmis.

Energetinė patiekalų vertė – 750-780 kkal.

Trečioji diena

Pusryčiai. Sumuštinis su varškės sūriu. Stambaus grūdo bandelę užtepti varškės sūriu. Ant viršaus sudėliokite supjaustytas vynuoges (30-50 g).

Pietūs. Žuvis su troškintais kopūstais ir vynuogėmis: 150 g raugintų kopūstų, 1 svogūnas, 300 g žuvies filė, 50 g tamsių vynuogių. Kopūstus su svogūnais troškinti apie 10 minučių. Ant kopūstų padėti žuvies filė ir vynuogių – dar troškinti apie 10 minučių.

Vakarienė. Vynuogių želė: želatino pakelis (5 g), 50 g vynuogių, pusę obuolio. Užplikyti nedideliu kiekiu vandens želatiną ir jį ištirpdyti vynuogių sultyse. Šiuo skysčiu užpilti uogas, supjaustytą obuolį ir užšaldyti.

Energetinė patiekalų vertė – 650-700 kkal.

Ketvirtoji diena

Pusryčiai. Duona su varške: ant stambaus grūdo duonos užtepti 100 g varškės (gali būti pasūdyta), pabarstyti žalumynais. Desertui – 100 g tamsių vynuogių.

Pietūs. Vynuogių blyneliai: 2-3 šaukštai miltų, 100 g vandens, 1 kiaušinis. Išmaišyti tešką ir iškepti keletą blynelių. Įdaras: 100 g neriebios varškės, šaukštas mineralinio vandens, 50 g vynuogių. Blynus apibarstyti cinamonu.

Vakarienė. Kalakutiena su daržovėmis ir grybais: 50 g kalakutienos krūtinėlės, 100 g brokolių, 1 morka, 50 g šampinjonų, 2 šaukštai grietinės, 50 g raudonų vynuogių. Kalakutieną supjaustyti plonomis juostelėmis ir pakepti. Brokolius pavirti 2-3 minutes. Morką sutarkuoti, šampinjonus supjaustyti puselėmis. Viską sudėti į puodą ir troškinti 10 minučių. Pačioje pabaigoje įdėti grietinę ir vynuoges. Galima suvalgyti šiek tiek virtų ryžių.

Energetinė patiekalų vertė – 800-850 kkal.

Temos: 2 Dietologas Dieta
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min