Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu pirmieji susitvarkė formalumus: techninė komisija dirbo „antivirusinėmis“ sąlygomis

Pirmąją 2021 metų dieną „Heston Airlines team Pitlane“ komandos nariams Edvinui Juškauskui ir Aisvydui Paliukėnui miegoti nebuvo kada. 8 val. ryte jie su savuoju „Toyota Hilux“ turėjo būti pas techniką tikrinančius organizatorių specialistus. Ankstyva dienos pradžia atsipirko – lietuviai tapo pirmuoju techninę komisiją įveikusiu automobilių ekipažu, rašoma pranešime.

Nors tai tik formalumai, viską privaloma atlikti laikantis nurodymų. Anksti ryte paskirtas techninės komisijos laikas dar negarantavo, kad procedūra bus greita. Lietuviams organizatoriai pastabų neturėjo.

Formalumus tvarkė ir internetu

Administracinės ir techninės komisijų atlikimo tvarka iš esmės nepasikeitė, tačiau, kaip pastebėjo E.Juškauskas, organizatoriams stengiantis sumažinti kontaktą tarp dalyvių permainų visgi buvo.

„Šiais metais buvo mažiau punktų, taip pat dalį reikalų buvo galima iš anksto atlikti internetu. Pavyzdžiui, išklausyti medicinos programas, kad vėliau galėtum gauti pažymą. Anksčiau visi eidavome grupėmis pirmosios pagalbos demonstracijų stebėti vietoje, o dabar to nebeliko“, – komentavo lenktynininkas.

Jis pasakojo, kad net ir organizatoriams supaprastinus administracinės komisijos atlikimo tvarką, dalyviams teko užsukti į daugiau nei 10 punktų ir visuose gauti antspaudus.

Testiniame greičio ruože daugiau važinėjo, nei reguliavo

E.Juškauskui testai praėjo be jokių nesklandumų. Ne vieną greičio ruožą mačiusio automobilio papildomai reguliuoti nereikėjo, todėl skyrė daugiau laiko prisiminti tikrąsias sportinio visureigio galimybes.

VIDEO: Pirmosios Dakaro avarijos – jau testiniame ruože, B.Vanagas, E.Juškauskas ir G.Petrus jų išvengė

„Testų trasa trumpa, bet įdomi, – joje buvo visko. Įveikdamas pirmuosius ratus važiavau ramiai, bet po to su Aisvydu truputį pagreitėjome, norėjome prisiminti automobilio galimybes, pakabos eigą. Galbūt akceleratorių spaudžiau net stipriau nei reikėjo“, – juokėsi lenktynininkas.

Greitesniu tempu jis įveikė septynis ratus. Buvo labai patenkintas tuo, kaip veikia automobilis, todėl didelių pakeitimų nedarė. Tik leido technikams apžiūrėti, ar visos „Toyota Hilux“ detalės savo vietose ir funkcionuoja, kaip pridera.

Nori startuoti su panašiais į save

Sekmadienį, sausio 3-ąją, startuos pirmasis ilgas greičio ruožas. Tačiau šeštadienį įvyks Dakaro ralio maratono prologas, kurio ilgis apie 11 km. E.Juškauskas su A.Paliukėnu skubėti neketina. Važiuos savo tempu, idant atsidurtų tarp panašaus pajėgumo ekipažų.

„Visuomet geriausia važiuoti tarp dalyvių, kurių greitis panašus į tavo. Gerai, kad startas pirmajame greičio ruožas bus dėliojamas ne pagal starto numerius, o pagal tai, kaip sportininkai įveiks prologą. Todėl vėliau nereikės vieniems kitų lenkti“, – pasidžiaugė sportininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje