2015 06 20 /2015 06 22

Istorinis finišas: Rokas Milevičius ir „Team Brunel“ iškovojo antrąją vietą „Volvo Ocean Race“

Geteborge (Švedija) finišavo sudėtingiausia regata aplink pasaulį „Volvo Ocean Race“. Buriavimo gerbėjų laukė didžiulė intriga. Pirmąją vietą bendroje įskaitoje iš anksto buvo užsitikrinusi „Abu Dhabi“ komanda. O dėl antros konkuravo „Team Brunel“, „Dongfeng“ ir „Mapfre“. Laimei, „Brunel“ su Roku Milevičiumi 9-ajame etape tarp Hagos ir Geteborgo aplenkė „Dongfeng“ ir „Mapfre“ labai įtemptose bei permainingose lenktynėse.
VIDEO: Roką Milevičių Geteborge pasitiko patrankų šūviai
VIDEO: Egzotiškos šokėjos ir šokėjai „Volvo Ocean Race“ finiše

Papildyta 13.52 val. Rokas Milevičius ir jo komandos draugai šoka džiaugsmo šokį! 9-ajame etape iškovota antroji vieta lėmė „sidabrą“ bendroje „Volvo Ocean Race“ įskaitoje.

VIDEO: Volvo Ocean Race 2015: finish in Gothenburg (TEAM BRUNEL) and Rokas Milevičius

Papildyta 13.29 val. Paskutinį, 9-ąjį etapą, laimėjo „Alvimedica“ jachta ir bendroje įskaitoje pakilo į 4-ąją vietą. „Team Brunel“ kol kas kaunasi dėl 2-osios vietos etape. Panašu, kad 2-ąją vietą bendroje įskaitoje jie jau užsitikrino ir su Roku Milevičiumi lips ant prizininkų pakylos.

Papildyta 11.23 val. Roko Milevičiaus „Team Brunel“ ir jų pagrindiniai konkurentai „Mapfre“ bei „Dongfeng“ Geteborgo prieigas pasiekė beveik kartu, likus 15 jūrmylių pozicijos išsilygino. Vis dėlto „Team Brunel“ yra užsiėmusi strategiškai geresnę vietą. Jei išnaudos šį pranašumą, Lietuva gali džiaugtis – istorinis Roko Milevičiaus finišas pavyko.

VIDEO: Kelios akimirkos prieš Roko Milevičiaus ir TEAM BRUNEL finišą Geteborge

Papildyta pirmadienį 8.12 val. Situaciją komentuoja buriuotojas Simonas Steponavičius.

Rytas už vakarą gražesnis!

Panašu, kad pačios baisiausios prognozės nepasitvirtino ir buriuotojų žargonu „parkingu“ vadinama štilio zona bus ne tokia didelė kaip atrodė vakar. Lyderių grupė visą naktį laviravo (plaukė prieš vėją) Danijos šiaurine pakrante ir šiuo metu yra prie Skageno kyšulio, ~40 mylių iki finišo. Smagu, kad vis dar turi visai padoriai vėjuko – apie 11–12 mazgų (5–6 m/s).  O smagiausia, kad „Team Brunel“ vyrai laimėjo naktinį trijų grandų pasidaužymą: jie turi trapų pusės mylios pranašumą prieš „Dongfeng“ ir mylios prieš „Mapfre“.  Mūsų vyrai dabar „kontroliuoja“ savo tiesioginius oponentus.

Naujausia orų prognozė žada, kad ciklono centras slinks truputėlį šiauriau Geteborgo – ties Oslo fiordo žiotimis, todėl iki pat Gotos upės žiočių vyrams turėtų dvelkti daugmaž pastovios krypties vėjas – jis susilpnės iki dvelksmo, bet krypties pastovumas turėtų leisti mūsų vyrams išlaikyti situacijos kontrolę.

Gotos žiotyse „armonikos“ dumplės turėtų susipausti galutinai ir žiūrovai miesto centre galės pasigrožėti iškilminga penkių laivų „procesija“, lėtai sklendžiančia  link finišo linijos.

Laikykim špygas.

Sėkmės ir kantrybės „Team Brunel“!

Papildyta sekmadienį 22.05 val. Team Brunel aplenkė kinų jachtą Dongfeng ir bent jau dabar kontroliuoja situaciją! Roko Milevičiaus komanda iš 4 pakilo į 2 vietą paskutiniame etape. Vėjas pamažu rimsta. Priešakyje laukia, anot Simono Steponavičiaus, paskutinis bokso raundas.