Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV maisto mažmenininkai plėtros viltis deda į vaisius ir daržoves

JAV prekybos tinklai plečia vaisių ir daržovių skyrius, siekdami pritraukti daugiau pirkėjų, kurie rūpinasi savo sveikata, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“.
Vaisiai ir daržovės
Vaisiai ir daržovės / 123RF.com nuotr.

Vartotojai perka vis daugiau šviežių maisto produktų ir JAV maisto mažmenininkai siekia iš to užsidirbti, tad pradeda siūlyti vis daugiau naujų ir egzotiškų vaisių ir daržovių rūšių, taip pat paruoštų vartoti salotų bei supjaustytų šviežių vaisių ir daržovių.

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, vaisių ir daržovių sektoriaus produktų pardavimai JAV 2019 metais, palyginti su metais anksčiau, padidėjo maždaug 2 proc. iki 62 mlrd. JAV dolerių.

„Vaisiai ir daržovės yra tai, kas kuria pasitikėjimą tarp pirkėjų ir mažmenininkų“, – pareiškė leidiniui Suzy Monford, prekybos tinklo „Kroger“ viceprezidentė, atsakinga už prekybą šviežiais produktais.

„Kroger“ pardavimai ekologiškų produktų segmente 2018 metais pasiekė 1 mlrd. JAV dolerių, tad šis tinklas tapo vienu didžiausių Jungtinėse Valstijose pardavėjų šiame segmente.

Kita JAV mažmenininkė – „Walmart“ – pertvarko savo parduotuvių vaisių ir daržovių skyrius, kad jie būtų panašesni į ūkininkų turgavietę.

Ekologiškais produktais prekiaujantis tinklas „Sprouts Farmers Market“ vartotojams siūlo vis daugiau neįprastų rūšių, pavyzdžiui, „Cotton Candy“ rūšies vynuoges, kurių skonis primena cukraus vatą.

O JAV prekybos tinklas „Stop & Shop“, kuris Niujorke, Naujajame Džersyje ir Naujosios Anglijos regione valdo per 400 parduotuvių, 2018 metais paskelbė planuojantis investuoti apie 70 mln. JAV dolerių į 21 parduotuvės pertvarkymą, kad jose padidintų vaisių ir daržovių skyrius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius