Vartotojai perka vis daugiau šviežių maisto produktų ir JAV maisto mažmenininkai siekia iš to užsidirbti, tad pradeda siūlyti vis daugiau naujų ir egzotiškų vaisių ir daržovių rūšių, taip pat paruoštų vartoti salotų bei supjaustytų šviežių vaisių ir daržovių.
Tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, vaisių ir daržovių sektoriaus produktų pardavimai JAV 2019 metais, palyginti su metais anksčiau, padidėjo maždaug 2 proc. iki 62 mlrd. JAV dolerių.
„Vaisiai ir daržovės yra tai, kas kuria pasitikėjimą tarp pirkėjų ir mažmenininkų“, – pareiškė leidiniui Suzy Monford, prekybos tinklo „Kroger“ viceprezidentė, atsakinga už prekybą šviežiais produktais.
„Kroger“ pardavimai ekologiškų produktų segmente 2018 metais pasiekė 1 mlrd. JAV dolerių, tad šis tinklas tapo vienu didžiausių Jungtinėse Valstijose pardavėjų šiame segmente.
Kita JAV mažmenininkė – „Walmart“ – pertvarko savo parduotuvių vaisių ir daržovių skyrius, kad jie būtų panašesni į ūkininkų turgavietę.
Ekologiškais produktais prekiaujantis tinklas „Sprouts Farmers Market“ vartotojams siūlo vis daugiau neįprastų rūšių, pavyzdžiui, „Cotton Candy“ rūšies vynuoges, kurių skonis primena cukraus vatą.
O JAV prekybos tinklas „Stop & Shop“, kuris Niujorke, Naujajame Džersyje ir Naujosios Anglijos regione valdo per 400 parduotuvių, 2018 metais paskelbė planuojantis investuoti apie 70 mln. JAV dolerių į 21 parduotuvės pertvarkymą, kad jose padidintų vaisių ir daržovių skyrius.