-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 12 05 /17:12

Mėsos pramonininkai grasina: „Maximoje“ gali nebelikti lietuviškos mėsos

Lietuvos mėsos pramonininkai teigia, kad dėl pabrangusių mėsos žaliavų patiria nuostolius. Jie kaltina prekybos tinklą „Maximą”, esą jis nesutinka derėtis su mėsos perdirbėjais, todėl Lietuvos gamintojų produkcija greičiausiai išnyks iš šio tinklo parduotuvių. Tuo metu „Maxima“ tikina, kad mėsos perdirbėjai siekia tik didinti kainas.
Dažniausiai salmonelioze užsikrečiama per gyvūninį maistą: paukštieną, pieną, kiaušinius, jautieną, kiaulieną, kreminius gaminius į kurių sudėtį įeina kiaušiniai.
Žalia mėsa / „Scanpix“ nuotr.

Lietuvos mėsos perdirbėjų asociacijos direktoriaus Egidijaus Mackevičiaus teigimu, vasarą padidėjusios grūdų ir pašarų kainos Europos Sąjungoje skaudžiai atsiliepė Lietuvos mėsos pramonininkams – mėsos žaliavos pabrango vidutiniškai 25 proc., o tai  produktų gamybos savikainą išaugino 10–15 proc.

„Siekiama, jog kainos nedidėtų galutiniams vartotojams, todėl Lietuvos mėsos perdirbėjų jau prieš keletą mėnesių kreipėsi į prekybos tinklus, prašydami sėsti prie derybų stalo ir peržiūrėti turimas sutartis bei ieškoti abiems pusėms priimtino sprendimo. Pasak Lietuvos mėsos pramonės atstovų, dominuojantis prekybos tinklas „Maxima“ iki šiol ignoruoja visas pastangas sprendžiant susiklosčiusią situaciją“, – sakė E.Mackevičius.

Jei situacija nepasikeis, mėsos perdirbėjai esą rimtai svarsto galimybes ir toliau mažinti tinklui „Maxima“ tiekiamų produktų asortimentą iki minimumo.

Tuo metu „Maxima“ atstovė Olga Malaškevičienė teigė, kad mėsos perdirbėjai nori kainas didinti, o prekybos tinklo tikslas – užtikrinti mažą kainą mėsos vartotojui.

„Mėsos pirkimo kainas tiekėjai  didina nuo metų pradžios, šiemet mes iš perdirbėjų superkame šviežią mėsą daugiau nei trečdaliu brangiau, nei prieš metus,  tuo tarpu parduotuvių lentynose tokio kilimo nebuvo – savo sąskaita kompensavome šį brangimą. Kas mėnesį mums tai kainuoja daugiau nei 1,5 milijono litų. Taip pat taikome dažnas akcijas ir taip  klientams suteikiame galimybę nusipirkti mėsos dar pigiau. Primename, kad  parduotuvėse savo iniciatyva atpiginome beveik 500 skirtingų virtų, karštai bei šaltai rūkytų ir kitų mėsos gaminių. Bendrai šviežios mėsos ir mėsos gaminių  kainų mažinimas įmonei kas mėnesį kainuoja daugiau nei  3 mln. litų“, – sakė O.Malaškevičienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius