-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

5 programėlės laiko ir projektų valdymui išmaniuoju telefonu

Nors terminas „projektų valdymas“ skamba kaip atskira specialybė ar didelių organizacijų veiklos atributas, plačiąja prasme su juo susiduriame kiekvienas. Nesvarbu, ar tai būtų būsto remontas, tolimos kelionės planavimas ar sudėtingos programinės įrangos kūrimas, visi šie darbai reikalauja to paties – paskirstyti atsakomybes skirtingiems žmonėms, užtikrinti terminų laikymąsi bei vykdyti kokybės kontrolę. Tam, kad minėtos užduotys būtų dar sklandesnės ir paprastesnės, ekspertai pataria pasinaudoti penkiomis projektų valdymo programėlėmis.
Planavimas
Planavimas / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Programėlė

„Didžiausias projektų valdymo iššūkis – sukontroliuoti daugybę vienu metu vykstančių procesų. Neturint geros sistemos, labai lengva pamiršti sukontaktuoti su partneriais, nepasižymėti svarbių pastabų ir netgi sekti, kaip atliekami darbai. Šis chaosas gali kelti daug streso, lemti praleistus įvykdymo terminus ir galiausiai pasibaigti viso projekto nesėkme. Tokios programėlės, kaip „Basecamp“, „Trello“ ir „Click Up“, leidžia susikurti užduočių sąrašus, nusistatyti jų atlikimo datą, pasitalpinti visus reikalingus failus bei realiu laiku matyti, kaip kiekvienam komandos nariui sekasi tvarkytis su jam tekusiais darbais. Visgi geriausia dalis – šios aplikacijos leidžia projektus valdyti netgi nebūnant biure“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Telia Global Services Lithuania“ IT paslaugų tiekimo specialistas Tomas Niparavičius.

„Basecamp“

Pasak T.Niparavičiaus, pradedantiesiems projektų vadovams ar tuo tik retkarčiais užsiimantiems žmonėms geriausia pradėti nuo „Basecamp“ programėlės. Kitaip nei jos alternatyvos, ji neturi visų įmanomų funkcijų, tačiau pasižymi itin paprastu ir lengvai perprantamu valdymu.

„Basecamp“ didelės apimties darbus padalina į nedidelius projektus bei suteikia galimybę sudaryti įvairius užduočių sąrašus, parengti projekto kalendorių bei turėti atskirą projekto susirašinėjimo kambarį. Bene unikaliausia „Basecamp“ funkcija – automatiniai darbų vykdymo progreso atnaujinimai. Programėlė reguliariai projekto vykdytojams užduoda su jiems priskirtų užduočių eiga susijusius klausimus, tad komandai reikia organizuoti mažiau susitikimų, o vadovas visada žino, kokioje stadijoje yra jo valdomas projektas“, – atskleidžia pašnekovas.

Prieinama: „Mac“, „Windows“, „Android“, „iOS“ ir naršyklėje.

„Click Up“

Didžiausias „Click Up“ pranašumas, dėl kurio programėlę pasirinko tokie gigantai, kaip „Samsung“ ir „Booking.com“ – galimybė ją pritaikyti kiekvieno projekto poreikiams pagal komandos dydį, organizacijos verslo modelį ir netgi veiklos nišą. Vartotojui pateikiama daugiau nei 15 skirtingų turinio atvaizdavimo tipų, tad jis keliais mygtuko paspaudimais gali pereiti nuo projekto laiko juostos, komandos struktūros ir jos užimtumo.

Aplikacijos kūrėjai pabrėžia, jog naudojant „Click Up“ projekto vykdytojams beveik niekada nereikės palikti programėlės lango, kadangi joje integruotos susirašinėjimo, elektroninių laiškų siuntimo ir netgi dokumentų redagavimo funkcijos. Dėl šio ypatumo programa geba sekti, kiek laiko kiekvienas komandos narys praleido vykdydamas jam priskirtas užduotis. Vienintelis programėlę išbandžiusių vartotojų nusiskundimas – itin didelis jos funkcionalumas ir valdymo elementų gausa reikalauja įpratimo bei nemažai praktikos.

123RF.com nuotr./Planas
123RF.com nuotr./Planas

Prieinama: „Mac“, „Linux“, „Windows“, „Android“, „iOS“ ir naršyklėje.

„Trello“

Sakoma, jog joks projektų valdymo programų reitingas nėra pilnas, jei jame nėra „Trello“. Ši aplikacija dėl savo vizualiai patrauklaus veikimo principo yra itin populiari ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

„Trello“ pagrindas – į skaitmeninę erdvę perkeltos projektų vadovų itin pamėgtos Kanban lentos, leidžiančios patogiai valdyti daug projektų vienu metu. Projektai, lyg lipnūs bloknoto lapeliai, „suklijuoti“ į tris pagrindinius stulpelius – planuojamus, vykdomus ir atliktus darbus, o jiems priskirti asmenys žymimi spalvotomis juostelėmis. Aplikacija taip pat turi ir labai naudingą automatizavimo įrankį – „Butler“. Pagal užduotus klausimus jis sukonfigūruoja projekto kortelę, įvykdo taisyklėmis paremtas komandas ir įspėja komandos narius, pasikeitus projekto statusui“, – pasakoja „Telia Global Services Lithuania“ atstovas.

Prieinama: „Windows“, „Android“, „iOS“ ir naršyklėje.

„Asana“

Itin didelis „Asana“ privalumas, jog kitaip nei jos konkurentai, ji siūlo bene geriausią ir mažiausiai ribojimų turintį nemokamą planą. Programėlė be jokio papildomo mokesčio leis valdyti itin didelės apimties projektus, o apie mokamus planus pagalvoti reikės nebent tada, kai komandos dydis perkops 15 asmenų.

Iš funkcionalumo pusės, „Asana“ yra lyg visų šiame sąraše esančių programėlių mišinys. Panašiai kaip ir „Trello“, aplikacija naudoja Kanban lentų principą, tačiau kartu siūlo ir visą galybę kitų projekto būsenos atvaizdavimo būdų, tad kiekvienas jo vykdytojas gali susikonfigūruoti jam patogiausią darbo aplinką. Į „Asana“ taip pat galima įkelti praktiškai visų tipų dokumentus, įskaitant „Google Docs“, o aplikacija papildomai siūlo ir įvairias integracijas. Pavyzdžiui, ji gali komandai per „Slack“ pranešti, kai projektas yra pabaigtas.

Prieinama: „Mac“, „Windows“, „Android“, „iOS“ ir naršyklėje.

„OmniPlan“

„OmniPlan“ turėtų tapti pirmu pasirinkimu „Apple“ produktų savininkams. Šis įrankis vadinamas vienu geriausių itin kompleksiško ir daug praktikos reikalaujančio „Microsoft Project“ pakaitalu „Mac“, „iPad OS“ ir „iOS“ platformose, o didžiausia jo stiprybe įvardinamas vizualiai patrauklus daugybės sudėtingų projektų atvaizdavimas viename ekrane. „OmniPlan“ yra lyg didelis turimų atlikti darbų sąrašas, kuris vartotojo nenuvargina perteklinėmis detalėmis.

„Atvaizdavimas, pasitelkiant Gantt lenteles, leidžia projektus skirstyti ir apjungti lyg vaizdo ar garso takelius vaizdo įrašų kūrimo programose, o lenteles bet kada galima eksportuoti PDF ar HTML formatais, kad projektų planą ir stadiją matytų ir „OmniPlan“ nesinaudojantys kolegos. Kaip ir kita išplėstinė projektų valdymo programinė įranga, „OmniPlan“ leidžia importuoti įvairius „Microsoft Office“ dokumentus bei realiu laiku matyti kolegų užimtumą. Tiesa, už „Apple“ vartotojų pamėgtą estetiką ir didelį funkcionalumą teks nemenkai paploninti piniginę – naudojimasis „OmniPlan“ per metus gali kainuoti 100 eurų ir daugiau“, – informuoja T.Niparavičius.

Prieinama: „Mac“, „iPad OS“ ir „iOS“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius