-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 03 16 /22:14

„Linava“: eilės Lietuvos-Lenkijos pasienyje siekia 30 km, įstrigę tušti vilkikai

Lenkijai uždarius sienas visiems užsieniečiams, kad sustabdytų naujojo koronaviruso plitimą, Lietuvos pasienyje su Lenkija įstrigę vežėjai, neturintys krovinių, sako Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacija „Linava“. Vėlų pirmadienio vakarą eilės nemažėjo, o ties Marijampole vilkikus pasitiko pareigūnai, kurie šiems neleido įvažiuoti į miestą.
Lietuvos ir Lenkijos pasienyje
Lietuvos ir Lenkijos pasienyje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Vilkikų eilės Kalvarijų pasienio punkte pirmadienio popietę išaugo iki 30 kilometrų, BNS patvirtino Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) atstovas Giedrius Mišutis.

„Priežastis – sustiprinta Lenkijos pareigūnų kontrolė. Mes patikriname greitai ir tikrai tas srautas greitai susigertų. Bet Lenkija įleidžia labai nedideliais tempais, vyksta sanitarinė kontrolė, temperatūros matavimas, muitinės kontrolė, tikrinami dokumentai“, – BNS sakė G.Mišutis.

VIDEO: Pareigūnai krovininiam transportui neleidžia įvažiuoti į Marijampolę

Lenkija neriboja tarptautinių pervežimų, kai per sieną vežami kroviniai, tačiau jei vairuotojai neturi krovinio, jie gali būti neįleisti.

Pasak asociacijos generalinio sekretoriaus Mečislavo Atroškevičiaus, kol problema bus išspręsta, vairuotojai tiesiog laukia pasienyje.

„Yra skirtingų krovinių rūšių, pavyzdžiui, jeigu tai šaldytuvininkai, dažniausiai jie turi krovinių į vieną pusę ir į kitą pusę, bet yra autovežiai, ir pavyzdžiui, jeigu „Mercedes“ gamina Vokietijoje, tai visi važiuoja į Vokietiją tušti, pasikrauna ir grįžta, tai reiškia, kad į ta pusę važiuoja tušti. Arba tralai, kurie važiuoja atsivežti technikos ar įrangos“, – BNS sakė M.Atroškevičius.

„Šiandien iš Lietuvos važiuojant į Vokietiją tokiems automobiliams yra problema. Lenkai traktuoja, kad pagal juos turi būti vykdomas tarptautinis pervežimas, turi važiuoti su kroviniu“, – pridūrė jis.

M.Atroškevičius negalėjo atsakyti, kiek šiuo metu tiksliai yra įstrigusių vežėjų.

„Autovežių Lietuva turi nemažai, mūsų specifika tokia, kad mes turime nemažai, čia visi, kurie užsiima ir naudotų, ir naujų automobilių pardavimais, sunku pasakyti“, – teigė jis.

„Daug tokių dalykų būna, kai mums tenka laukti ir parą, ir dvi, ir tris, kol kažkokie sprendimai būna. Mūsų tarptautinis verslas toks yra, esame kartais įkaitai – valdžia daro sprendimus, o mes pasienyje kažkur. Yra kaip yra“, – pridūrė jis.

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius anksčiau pirmadienį sakė, jog tuščių vilkikų klausimas derinamas.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jaroslavas Narkevičius
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Jaroslavas Narkevičius

„Vairuotojai ir įmonės funkcionuoja, judėjimas neuždarytas, aišku, suprantame kad eilės susidaro, tačiau jie gali judėti, tas judėjimas kol kas nėra uždraustas. Tuščių vilkikų klausimą deriname“, – žurnalistams sakė ministras.

Lenkija sienas užsieniečiams uždarė nuo sekmadienio vidurnakčio, siekdama stabdyti koronaviruso plitimą.

Dalis vežėjų įstrigę ir Vokietijos-Lenkijos pasienyje, kurie po darbo Vakarų Europoje siekia grįžti į Lietuvą mikroautobusais ir kitomis transporto priemonėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius