Dabar populiaru
Publikuota: 2016 balandžio 14d. 16:08

Milana Jašinskytė: nubuskime kartu iš žiemos miego

Milana Jašinskytė
Projekto partnerio nuotr. / Milana Jašinskytė

Milanai Jašinskytei daugelis galėtų pavydėti energijos. Jauna moteris veda jogos treniruotes, dalyvauja televizijos projektuose, seminaruose, keliauja, augina dukrytę ir užsiima dar daugybe nesuskaičiuojamų veiklų. Nors daugelis, prasidėjus šiltajam sezonui, skundžiasi pavasariniu nuovargiu, žavioji jogos trenerė tik nusijuokia: „Laiku pradėjus ruoštis, greitai pajusite pokyčius ir pasitiksite šiltąjį sezoną jausdamiesi kaip niekada puikiai!“.

Jogos trenerė, dalyvaujanti „Philips“ projekte „Pasiruošk pavasariui“ teigia , kad tinkamai maitintis ir sportuoti reikia visus metus. Tačiau prasidėjus šiltajam sezonui atsiranda noras ne tik gerai jaustis, bet ir atrodyti. Per naujus metus duotus pažadus gali padėti įgyvendinti pasiryžimas ir disciplina. Svarbu, kad sveikai maitintųsi ir jaustųsi visa šeima, tad valgyti daugiau vaisių ir daržovių, gerti jų sultis reikia pripratinti ir mažuosius. Dar daugiau patarimų, kaip pasiruošti tikram pavasariui trumpame interviu su Milana.

Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė
Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė

– Kaip tinkamai pasiruošti šiltajam sezonui? Kokių vitaminų labiausiai trūksta prasidėjus pavasariui?

– Rūpintis savimi turėtume visus metus, tačiau pavasaris yra tas metas, kuomet nubundame iš žiemos miego ir norime ne tik jaustis geriau, bet ir atrodyti puikiai. Gamta taip pat bunda, tad vis dažniau galime pasimėgauti lietuviškomis daržovėmis, vaisiais, uogomis, o šiltu oru sportuoti lauke.

Pavasarį į savo mitybos racioną reikėtų įtraukti daugiau augalinės kilmės produktų, kuriuose gausu vitaminų, mineralų bei mikroelementų atsargų. Valgykite kuo daugiau daržovių. Mano mityboje jos sudaro du trečdalius raciono. Jas kepu, verdu garuose, valgau neapdorotas, taip pat gaminu kokteilius bei spaudžiu sultis. Beje, du pastarieji būdai leidžia sveikai maitintis ne tik man, bet ir mano dukrytei. Paprastai avokado ji nevalgytų, o kokteilyje su bananu ir klevų sirupu jis saldus ir skanus, tad mažoji su malonumu išgeria visą stiklinaitę. Sultys nuostabiai valo organizmą, tik atsikėlus išgeriu dvi stiklines vandens ir sultis – tai tapo savotišku ritualu.

Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė
Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė

– Kokį poveikį savijautai daro jogos treniruotės?

– Joga stiprina visą kūną tuo pačiu suteikdama kūnui dailias formas. Net labai intensyviose pamokose mokiniai atsipalaiduoja bei pailsi, nes joga neatsiejama nuo sąmoningo kvėpavimo. Prieš pradedant jogos užsiėmimus, retai sutelkdavau dėmesį į savo kvėpavimą. Kvėpuoti kiekvienam mūsų yra natūralus dalykas, dėl to į šį veiksmą neatkreipiame dėmesio. Meditacija prasideda susitelkimu į kvėpavimą, save ir mintis, o tai labai nuramina. Be to, kvėpavimas sukuria vidinę šilumą ir tokiu būdu kūnas, atliekant jogos pozas, dar labiau fiziškai dirba. Tie, kas mano, kad joga tik poilsis, klysta. VinyasaFlow pamokos, kurias vedu, labai aktyvios, tad po jų nereikės jokio kito sportinio užsiėmimo.

Viena iš priežasčių, kodėl man patinka joga yra ta, kad tai tam tikra gyvenimo būdo filosofija. Net valgyti pradedi sąmoningiau bei kokybiškiau – nebekyla rūpesčių dėl svorio ar sunkumo jausmo.

Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė
Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė

– Ką reikėtų valgyti ar gerti po jogos treniruotės?

– Prieš pamoką siūlau neprisivalgyti, kad neapsunktų organizmas, o išgerti kokteilį ar sultis valandą ar dvi prieš užsiėmimą – puikus pasirinkimas. Kokteilis suteiks reikiamos energijos, tonizuos. Prieš treniruotę dažniausiai renkuosi moliūgo ir morkų kokteilį, kuriam reikia 1/4 nedidelio moliūgo, 2 morkų, 1 didelio apelsino, susmulkintų šviežios mėtos lapelių. Dažniausiai daržovėms ir vaisiams spausti renkuosi lėtaeigę sulčiaspaudę.

Po pamokos galima pasimėgauti saldesniu kokteiliu, apdovanoti save už darbą. Siūlyčiau išspausti bananą, kivį, pridėti šaukštą riešutų sviesto, klevų sirupo, 1.5 stiklinės migdolų pieno bei 1/3 šaukštelio želmenų miltelių.

– Galbūt keliaudama parsivežate receptų, kuriuos vėliau gaminate namuose?

Keliaujant nėra paprasta maitintis sveikai, nėra galimybes išsispausti mėgstamų sulčių ar susiplakti kokteilį. Tačiau iš kiekvienos kelionės parsivežu naujų maisto gaminimo idėjų, nes stengiuosi paragauti įvairių vietinių patiekalų. Mano virtuvėje visuomet tupi jaukiai įsitaisęs imbieras, kalendra, mėta, ciberžolė, kurią beriu visur, net į sultis ar kokteilius. Beje, mėta sultims suteikia gaivos ir malonaus aromato, galite berti jos žiupsnelį į apelsinų, mandarinų, ananasų, net morkų sultis.

Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė
Projekto partnerio nuotr./Milana Jašinskytė

– Kokias sultis rekomenduotumėte gerti vaikams?

– Net jei vaikas nemėgsta daržovių, iš jų spaustas sultis tikrai išgers, tereikia šiek tiek vaizduotes. Mano gudrusis receptas: 2 morkos ir apelsinas, kuriuos išspaudus gaunamas oranžinės spalvos kokteilis. Taip pat galima išspausti 2 morkas ir 1/4 ananaso bei gauti geltonąjį kokteilį. Jei vaikui šviežios daržovių sultys naujovė, galima pradėti nuo vaisių sulčių ir po truputi įdėti po vieną daržovę. Sulčių spaudimo ritualas taip pat puikiai nuteikia – eikite su vaiku apsipirkti, leiskite vaikui pačiam išsirinkti daržoves, o grįžę namo viską ruoškite drauge. Neabejoju, kad su meile kartu paruoštas sultis vaikas išgers su dideliu malonumu. Naujų receptų idėjų visada randu specialioje „Philips“ mobilioje programėlėje.

Projektas „Pasiruošk pavasariui“

Nors pavasaris jau beveik įpusėjo, saulė šviečia vis skaisčiau, daugeliui sunku prisiversti gyventi sveikiau. Įveikti pavasarinį nuovargį ir pasiruošti pavasariui kartu su „Philips“ padės televizijos ir radijo laidų vedėja SkaivaKraujalė, jogos ir šokių trenerė Milana Jašinskytė bei treneris Bronius Burneika. Visi trys projekto „Pasiruošk pavasariui“ herojai skatina sveiką gyvenseną, dalinasi patarimais bei kviečia kitus prisijungti ir pasitikti pavasarį žvalesniems ir tvirtesniems.

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Skanumėlis

Video

00:12
00:51
00:48

Dabar tu gali

Parašykite atsiliepimą apie 15min