Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

10 patarimų sveikiems ir gražiems plaukams

Gražiems plaukams reikia laiko.
Photos.com / Gražiems plaukams reikia laiko.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Gražūs ir sveiki plaukai yra vienas svarbiausių moters grožio akcentų. Tinklalapyje associatedcontent.com pateikta 10 patarimų, kurių laikydamiesi, turėsite žvilgančius, šilko švelnumo plaukus.

1. Plaukų plovimas. Daugelis įvairių šampūno kompanijų rekomenduoja plaukus trinkti du kartus. Tai nėra būtina, nebent jūsų plaukai išties nešvarūs. Užtenka galvą išsitrinkti vieną kartą. Kruopščiai sušlapinkite visus plaukus prieš užsipildami šampūno, taip plaukai jo daugiau pasisavins. Gerai sušlapintiems plaukams šampūno prireiks mažiau.

2. Masažuokite galvos odą. Kol plaunate galvą, stenkitės visada ją pamasažuoti. Pirštais švelniai masažuokite galvą bent jau 2 minutes. Masažas stimuliuoja galvos odą ir padidina kraujo cirkuliaciją, kuri maitina plaukus.

3. Kruopščiai išskalaukite plaukus. Kad plaukai būtų blizgūs ir žvilgantys, su vandeniu juos išplaukite bent du kartus, taip visiškai išplausite šampūną. Iki galo neišplauti plaukai išdžiuvę taps blankūs. Patarimas: į skalavimo vandenį įpilkite vieną šaukštą acto, jis padės pašalinti visus šampūno likučius iš plaukų ir jie taps ypatingai blizgūs.

4. Naudokite kondicionierių. Ištrinkę galvą su šampūnu ir kruopščiai ją išsiplovę, nepamirškite užsitepti kondicionieriaus. Tepti pradėkite nuo plaukų galiukų ir stenkitės kondicionieriumi juos ištepti itin gausiai, kadangi jie būna labiausiai pažeisti. Prieš džiovindami plaukus, kruopščiai išsiplaukite kondicionierių.

5. Plaukų džiovinimas. Karšto oro džiovintuvas gali stipriai pažeisti plaukus. Jeigu įmanoma, leiskite bent retkarčiais plaukams išdžiūti natūraliai. Kai formuosite plaukus, stenkitės savo džiovintuvą nusistatyti, kad šis pūstų šaltą orą, taip plaukai nebus taip stipriai pažeisti.

6. Plaukų šukavimas. Jeigu plaukai labai susivėlę, pradėkite juos šukuoti nuo galiukų. Geriausia būtų naudoti natūralių šerių plaukų šepetį, jis puikiai stimuliuoja galvos odą. Norėdami susiformuoti garbanas, naudokite nedidelį apvalų šepetį. Lygius plaukus pasidarysite, jeigu juos šukuosite su plačiu šepečiu. Labai svarbu nešukuoti plaukų, kol jie dar šlapi, kadangi taip stipriai juos pažeisite.

7. Plaukų kirpimas. Plaukų galiukus stenkitės kiek įmanoma dažniau pakirpti. Taip atsikratysite pažeistų ir išsišakojusių plaukų galiukų.

8. Plaukų formavimas. Atidžiai rinkitės plaukų formavimo įtaisus, kadangi netinkami įrenginiai gali stipriai pažeisti plaukus. Naujesni plaukų tiesinimo ar garbanojimo įtaisai padengti keramika, todėl jie ne taip pažeidžia plaukus. Po tiesinimo naudokite plaukų formavimo balzamą arba plaukų galiukus patepkite kondicionieriumi, kurio nereikia išplauti, taip plaukus apsaugosite nuo karščio žalos.

9. Dietos patarimai sveikiems plaukams. Kaip ir visam jūsų kūnui, plaukams taip pat reikia tinkamo maitinimo, kad jie būtų gražūs ir sveiki. Tinkama dieta bus naudinga jūsų kūnui, odai, smegenims ir plaukams. Plaukams ypatingai reikia maisto produktų, kuriuose yra daug baltymų, jų gausu: žuvyje, vištoje, liesoje mėsoje, kiaušiniuose ir sojos produktuose. Riebalų rūgštys taip pat yra labai svarbios plaukų puoselėjimui, jų yra: riešutuose, ypatingai graikiniuose riešutuose ir migdoluose, žuvyje, linų sėmenų aliejuje. B vitaminai, ypatingai B6 ir B12, taip pat yra labai svarbūs sveikiems plaukams. Jų gausu grūdiniuose produktuose, vaisiuose ir daržovėse.

10. Vitaminai. Vitaminų papildai plaukams, taip pat jau minėtas vitaminas B ir įvairūs mineralai labai svarbūs siekiant turėti sveikus plaukus. Gerai parinkti vitaminai puikiai papildys gerą dietą.

Kruopščiai prižiūrėdami savo plaukus ir laikydamiesi šių patarimų galėsite džiaugtis gražiais ir žvilgančiais plaukais.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min